Po menjavi klubskega vodstva se je le to odločilo, da potrebuje novo spletno stran, ker je bila stara spletna stran slaba in počasna.


Za naročnika smo celostno prenovili spletno stran, jo oblikovno in vsebinsko poenotili, prenesli vse zgodovinske objave od leta 2010 naprej. Ponosni smo, da smo po izvedbi prenove spletne strani postali uradni digitalni partner NK Olimpija Ljubljana.

Izboljšave spletne strani po prenovi

51 %
Rast obiska
70 %
Nižji bounce rate
21 %
Novih uporabnikov

Skupaj s stranko smo se dogovorili za bolj moderno oblikovanje, ki izboljša uporabniško izkušnjo in naredi stran uporabniku prijaznejšo. Oblikovne spremembe poskrbijo za bolj moderen izgled in poskrbijo za lažje brskanje po spletni strani.

Ob prvem prihodu na spletno stran nas tako pozdravi interaktiven slider, ki kategorizira novice po pomembnosti. S pomikom navzdol se na eni strani nadaljujejo najnovejše novice, na drugi strani pa nas čaka interaktiven “semafor”, ki prikazuje naslednjo tekmo in zadnjo odigrano tekmo ter se avtomatično posodablja glede na razpored tekem. Pod njim nas čaka še lestvica Prve lige Telemach.

Pogled posamezne novice prav tako krasi modern videz, ki se prenaša po celotni spletni strani. Platforma Wordpress pa stranki omogoča, da lahko sama novice objavlja in ureja.

Dodatna vrednost in izkaz inovativnosti pa se skriva v posebnih hashtag-ih. Razvoj slednjih smo stranki predlagali že ob zasnovi spletne strani.

Funkcija hashtagov je, da se pod njimi prikazujejo vse novice povezane z določenim hashtagom.

Če ob objavi novice le-tej dodamo hashtag #okrepitev bodo tako pod novico objavljene zadnje 3 novice, ki imajo enak hashtag.

Po uspešno izdelani spletni strani smo se z vodstvom kluba dogovorili za nadaljnje sodelovanje in postali njihov digitalni partner.

Trenutno skrbimo za redno vzdrževanje spletne strani, izvajamo redne akcije oziroma nagradne igre in načrtujemo izdelavo spletne trgovine.

Skupaj s stranko smo se dogovorili za bolj moderno oblikovanje, ki izboljša uporabniško izkušnjo in naredi stran uporabniku prijaznejšo. Oblikovne spremembe poskrbijo za bolj moderen izgled in poskrbijo za lažje brskanje po spletni strani.

Ob prvem prihodu na spletno stran nas tako pozdravi interaktiven slider, ki kategorizira novice po pomembnosti. S pomikom navzdol se na eni strani nadaljujejo najnovejše novice, na drugi strani pa nas čaka interaktiven “semafor”, ki prikazuje naslednjo tekmo in zadnjo odigrano tekmo ter se avtomatično posodablja glede na razpored tekem. Pod njim nas čaka še lestvica Prve lige Telemach.

Pogled posamezne novice prav tako krasi modern videz, ki se prenaša po celotni spletni strani. Platforma Wordpress pa stranki omogoča, da lahko sama novice objavlja in ureja. Dodatna vrednost in izkaz inovativnosti pa se skriva v posebnih hashtag-ih. Razvoj slednjih smo stranki predlagali že ob zasnovi spletne strani.

Funkcija hashtagov je, da se pod njimi prikazujejo vse novice povezane z določenim hashtagom. Če ob objavi novice le-tej dodamo hashtag #okrepitev bodo tako pod novico objavljene zadnje 3 novice, ki imajo enak hashtag.

Po uspešno izdelani spletni strani smo se z vodstvom kluba dogovorili za nadaljnje sodelovanje in postali njihov digitalni partner.

Trenutno skrbimo za redno vzdrževanje spletne strani, izvajamo redne akcije oziroma nagradne igre in načrtujemo izdelavo spletne trgovine.

Primerjava

Prej / Potem

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Brezplačni posvet
Pišite nam