Lepo oblikovana spletna stran je koristna le, če obiskovalce pretvori v povpraševanja, stranke ali kupce. Kljub vlaganju časa in denarja številna podjetja beležijo nizke stopnje konverzij. Če se sprašujete, zakaj vaša spletna stran ne dosega pričakovanih rezultatov, niste edini. Pri WPM vsakodnevno analiziramo te izzive in uvajamo preverjene rešitve, ki prinašajo spremembe. Tukaj so najpogostejši razlogi za nizko konverzijo – in kako jih odpravimo.
1. Nepregleden uporabniški vmesnik
Ko uporabnik obišče spletno stran in ne najde hitro tistega, kar išče, je zelo verjetno, da bo odšel – pogosto že v nekaj sekundah. Pogoste težave vključujejo nepregledno navigacijo, preveč informacij na enem mestu, slabo razporejene vsebine ali manjkajoče pozive k dejanju.
Z jasno strukturo, intuitivno navigacijo in oblikovanjem, usmerjenim k uporabniku, zagotovimo, da se obiskovalci počutijo samozavestno in se brez napora premikajo proti cilju – oddaji povpraševanja, nakupu ali vzpostavitvi stika.
2. Prepočasno nalaganje vsebine
Spletni uporabniki so nestrpni. Počasno nalaganje strani pomeni izgubljene priložnosti – pa naj gre za nove stranke, e-naročila ali vpis v obrazec. Poleg tega Google počasne strani kaznuje tudi z nižjo uvrstitvijo v rezultatih iskanja.
Z uporabo najboljših praks za optimizacijo hitrosti – kot so kompresija slik, minimizacija CSS/JS datotek, implementacija predpomnjenja ter izbira zanesljivega gostovanja – zagotovimo hitro in odzivno spletno izkušnjo, ki spodbuja zadrževanje uporabnikov in povečuje konverzije.
3. Neprilagojenost mobilnim napravam
Mobilni promet predstavlja danes že več kot polovico vseh obiskov. Če spletna stran na pametnem telefonu ne deluje tekoče, če so gumbi premajhni, besedilo pretesno ali navigacija nepraktična, bo obiskovalec zelo hitro obupal.
Z razvojem po principu mobile-first poskrbimo, da vsaka funkcija, vsebina in interakcija deluje brezhibno tudi na najmanjših zaslonih. Mobilna prijaznost ni več možnost – je nuja.
Izdelamo vam spletno stran, ki deluje povsod4. Nejasno ali šibko sporočilo
V poplavi informacij imajo obiskovalci spletnih strani vedno manj potrpljenja. Če v nekaj sekundah ne razumejo, kaj podjetje ponuja, za koga je ponudba primerna in zakaj je vredna njihove pozornosti, odidejo drugam.
Pomagamo oblikovati močno, jasno in relevantno sporočilo, ki govori jezik vaših idealnih strank. Na pravem mestu, z močnim poudarkom na koristi, vrednosti in zaupanju.
5. Nefunkcionalna pot do konverzije
Tudi najboljša ponudba bo zgrešila cilj, če uporabnika ne pripelje enostavno in hitro do akcije. Dolgi obrazci, nejasni CTA gumbi, preveč klikov in zapleten vmesnik hitro zmanjšajo verjetnost uspeha.
S celostnim pregledom uporabniške poti zasnujemo optimizirano pot do konverzije. Skrajšamo korake, poenostavimo obrazce, uporabimo vizualne poudarke in poskrbimo, da obiskovalec vedno ve, kaj je naslednji korak.

6. Manjko elementov zaupanja
Zaupanje je osnova vsakega spletnega posla – in obiskovalci se na podlagi prvega vtisa odločijo v nekaj sekundah. Zastarel dizajn, pomanjkanje referenc, brez ocen ali logotipov partnerjev hitro vzbudijo dvom.
Z vključitvijo socialnega dokaza (mnenja, ocene, certifikati, reference, primeri projektov, znane stranke ipd.) krepimo verodostojnost in vzpostavimo občutek varnosti. Dodamo tudi varnostne značke, profesionalno zasnovo in podrobnosti, ki izžarevajo strokovnost.
7. Brez prave analitike in vpogleda v vedenje uporabnikov
Če ne merite, ne morete izboljševati. Brez analitičnih podatkov ne veste, katere vsebine prinašajo rezultate, kje uporabniki izstopajo, kateri kanali so učinkoviti in kje izgubljate priložnosti.
Vzpostavimo napredne sisteme sledenja (Google Analytics 4, Matomo, Hotjar ipd.), analiziramo vedenje obiskovalcev, postavimo cilje in konverzijske tokove ter pripravimo prilagojena poročila, ki omogočajo pametno odločanje in stalno rast.
Pri WPM ne gradimo zgolj spletnih strani – gradimo rešitve. Naš pristop je diagnostičen in strateški, vedno usmerjen v to, da vaša spletna stran doseže svoj polni potencial.
Če vaša spletna stran ne konvertira tako, kot bi morala, se pogovorimo. Skupaj bomo prepoznali ovire in ustvarili jasno pot do boljših rezultatov.
pošljite povpraševanje!