
E-mail marketing je močno orodje za vzpostavljanje stikov s svojo ciljno publiko ter povečanje zavedanja o vašem podjetju in ponujenih izdelkih ali storitvah.
S pravilno izdelano strategijo e-poštnega marketinga lahko dosežete potencialne stranke na bolj oseben pristop, saj se vaša sporočila pošiljajo neposredno glede na vaše segmentirane baze, kar poveča konverzijo.
Zakaj e-mail marketing?
Učinkovito ciljanje:
S pravilno segmentacijo seznama prejemnikov lahko pošiljate prilagojena sporočila tistim, ki jih zanimajo vaši izdelki ali storitve.
Povečanje zavedanja o blagovni znamki:
E-mail marketing omogoča redno komunikacijo s strankami, kar povečuje zavedanje o vašem podjetju in blagovni znamki.
Povečanje konverzije:
Meritev odziva na e-pošto vam omogoča, da nenehno izboljšujete svojo strategijo in povečate konverzije.
Analitika:
Storitev e-mail marketinga vključuje tudi orodja za spremljanje uspešnosti kampanj, tako da lahko vedno spremljate rezultate in prilagajate svoj pristop.
Skladnost z Zakonodajo:
Zagotavljamo, da so vsa sporočila v skladu z zakonodajo o zasebnosti in dovoljenji prejemnikov, kar ohranja vaš ugled.
Kako do dobrih rezultatov
Povečanje števila naročnikov
Povečanje števila naročnikov z učinkovito e-mail marketing strategijo okrepi vaš odnos z uporabniki, obenem pa tudi neposredno in pozitivno vpliva na promet, angažiranost, stopnjo konverzije in splošni uspeh vašega spletnega mesta. To je dragocena strategija za vzpostavitev trajnostne in uspešne spletne prisotnosti.
Uspešne mailing kampanje
Strateška uporaba e-mail marketinga in dobro izvedene kampanje povečujejo splošno učinkovitost vaše digitalne strategije ter pomembno prispevajo k rasti in uspehu vaše spletne prisotnosti. S pravilnim pristopom boste usmerjali obiskovalce na vaše spletno mesto, negovali odnose s strankami, optimizirali uporabniško izkušnjo in pridobili dragocene vpoglede za nenehne izboljšave. Zaradi merljive donosnosti naložbe in različnih koristi so uspešne mailing kampanje bistvena sestavina učinkovite spletne strategije.
Avtomatični e-mail flowi
Avtomatični e-mail flowi so odlično orodje za povečanje prodaje, saj spodbujajo ciljno usmerjeno komunikacijo in prilagojeno sodelovanje. Z zagotavljanjem ustrezne vsebine, ki temelji na vedenju in preferencah uporabnikov, ta avtomatizirana zaporedja povečujejo verjetnost konverzij. Pravočasna in prilagojena sporočila vodijo uporabnike skozi prodajni lijak, optimizirajo pot uporabnika in spodbujajo dejanja, ki vodijo do nakupa, učinkovito usmerjajo potencialne stranke in ponovno vključujejo neaktivne stranke, kar povečuje možnosti za ustvarjanje prihodkov.
Paketi
V sklopu e-mail marketinga ponujamo osnovni paket in prilagojen paket, ki ga sestavimo skupaj glede na vaše želje in potrebe.
OSNOVNI paket
250 eur/mesec*
- Vzpostavitev in nastavitev orodja (Klaviyo ali Omnisend);
- Urejanje in priprava baze e-naslovov;
- Priprava vsebin in vizualno oblikovanje;
- Oblikovanje predloge za izboljšano uporabniško izkušnjo;
- Vodenje e-mail marketing kampanj (3x mesečno pošiljanje mailinga);
- Nastavitev do 3 avtomatiziranih email flowov za boljšo učinkovitost;
- Upoštevanje in zagotavljanje skladnosti z uredbo GDPR;
- Priprava mesečnega poročila z analizami in vpogledi.
*: Enkraten strošek za vzpostavitev sistema znaša 300 €.
PRILAGOJEN paket
Po dogovoru
Pošljite nam povpraševanje in skupaj določimo obseg sodelovanja, glede na vaše želje in potrebe
Pošlji povpraševanjePrimer rezultatov
Ostale storitve
Poleg storitev e-mail marketinga, ponujamo tudi vzdrževanje WordPress strani, ustvarjanje povsem novih spletnih strani v WordPressu, Woo Commerce spletnih strani, prilagojenega oblikovanja in razvoj vtičnikov, optimizacijo za iskalnike (SEO) in še veliko več.
Najpogosteje zastavljena vprašanja
E-poštni marketing je digitalna marketinška strategija, ki uporablja e-pošto za promocijo produktov ali storitev vašega podjetja. Je zelo pomembno orodje za ozaveščanje potencialnih kupcev/strank o vaših novih produktih ali ponudbah, hkrati pa igra pomembno vlogo pri izobraževanju ciljne publike o blagovni znamki, predvsem v obdobju med nakupi.
E-poštni marketing je pomemben, saj omogoča podjetjem neposredno doseganje ciljne publike, gradnjo odnosov s strankami, promocijo izdelkov ali storitev ter spodbujanje konverzij.
Dvig prodaje, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanje novih kontaktov oz. “Lead-ov” ter dvig vključenosti in lojalnosti potrošnika.
Tipična področja, ki jih lahko pokrijemo z avtomatizacijo e-poštnega marketinga:
- potrdilo naročila,
- potrdilo o dostavi,
- čestitke za rojstni dan,
- obvestilo o zapuščeni košarici,
- e-poštno sporočilo dobrodošlice,
- cross-sell and upsell sporočila.
E-poštni marketing običajno vključuje gradnjo baze prejemnikov e-pošte, ustvarjanje privlačnih in relevantnih vsebin ter pošiljanje e-poštnih sporočil celotni bazi prejemnikov prek ponudnika storitev elektronske pošte.
Nekatere prednosti e-poštnega marketinga vključujejo stroškovno učinkovitost, potencialno visoka donosnost*, personalizirano komunikacijo, enostavno sledenje in analitiko ter sposobnost dosega širokega občinstva.
*donosnost je odvisna od kvalitete vsebine, relavantnosti vsebine, števila avtomatskih e-poštnih sporočil, konsistentnosti, segmentacije baze kontaktov…
Bazo e-poštnega marketinga lahko zgradite tako, da ponujate relavantne vsebine in dodano vrednost, v zameno za e-poštne naslove oz. kontakte posameznikov. Kontakte lahko pridobivate prek online obrazcev za vpis podatkov na spletni strani, promoviranjem svojega novičnika oz. mailinga ter prek družbenih omrežij in obstoječih strank.
Ponudnik storitev elektronske pošte je platforma ali programska oprema, ki omogoča podjetjem upravljanje in pošiljanje e-poštnih kampanj. Ponavadi zagotavlja funkcije, kot so predloge e-pošte, upravljanje seznamov, analitika in avtomatizacija. Pri podjetju WPM smo tudi ponostni partner Klaviyo ponudnika e-poštnih storitev.
Za ustvarjanje učinkovitih vsebin e-pošte vam svetujemo, da se v prvi vrsti usmerite na vsebino. Ustvarite vsebino, ki je personalizirana, relavantna in ponuja dragocene informacije za ciljno občinstvo. Izredno pomembno je, da e-poštna sporočila vsebujejo vsebinsko privlačne naslove, jasne CTAje (tj. “call to action” oz. “poziv k dejanju”), privlačen design, ter da so optimizirana za mobilne naprave, so kratka, jedernata in prepričljiva.
Pogostost pošiljanja marketinških e-poštnih sporočil je odvisna od vaše ciljne skupine in vrste vsebine, ki jo dostavljate. Najbolje je poiskati ravnotežje, ki ohranja zanimanje vaših naročnikov za e-pošto, ne da bi jih preobremenjevali.
Za izboljšanje dostavljivosti e-pošte je priporočljivo vzdrževati čisto in posodobljeno bazo e-poštih kontaktov, se izogibati uporabi besed, ki sprožijo zaznavanje neželene pošte ali pretirano promocijskega jezika. Uporabimo lahko tudi avtentikacijo e-pošte s protokoli DKIM, SPF in DMARC, ter spremljamo metrike e-pošte.
Uspeh e-poštnih kampanj lahko merite s spremljanjem metrik, kot so stopnja odprtih e-poštnih sporočil, klikov, konverzije, zavrnjenih sporočil in stopnja odjave. Te metrike zagotavljajo vpogled v učinkovitost vaših e-poštnih sporočil.
Nekatere najboljše prakse e-poštnega marketinga vključujejo pridobivanje dovoljenja pred dodajanjem nekoga na seznam e-pošte, personalizacijo e-poštnih sporočil, segmentacijo občinstva, preizkušanje različnih elementov, zagotavljanje enostavne možnosti odjave ter skladnost z zakonodajo o e-poštnem marketingu.
Vaš partner za uspeh
S svojo obsežno tradicijo in izkušnjami v industriji digitalnih storitev vam zagotavljamo, da je izbira naših strokovnjakov prava odločitev za vaše podjetje. To potrjujejo tudi naše zadovoljne stranke, za katere veljamo, kot zanesljivi, učinkoviti in predani pri izpolnjevanju naših skupnih projektov.
Naša ekipa strokovnjakov za oblikovanje spletnih strani, grafično oblikovanje in programiranje si prizadeva za zagotavljanje visokega nivoja kakovosti, ter dostavo nadstandardnih rešitev, kar vodi v končni izdelek, ki presega pričakovanja. Ne glede na to, ali že imate spletno stran/ trgovino, ali pa si jo želite šele ustvariti, vam ponujamo celovito mesečno podporo, vzdrževanje, svetovanje in strokovno oblikovane marketinške načrte.
Dovolite nam, da postanemo vaš zaupanja vreden partner na vaši digitalni poti, ki vam bo pomagal na vsakem koraku. Vaš uspeh je naša najvišja prioriteta.
Vsestranski
13 strokovnjakov
Inovativnost
Hitro delo
Hitra odzivnost
100+ uspešnih projektov
Zanesljivost
15 let izkušenj
Slovensko podjetje