Vzdrževanje in podpora

Vzdrževanje in podporo nudimo vsem, tudi če spletne strani nismo izdelali mi. Nudimo vam dve možnosti sodelovanja: z enkratnim zakupom ali z vzpostavitvijo vzdrževalnega paketa.

FAQ

Vzdrževalni paketi

Ponujamo vam tri vzdrževalne pakete, ki so prilagojeni vašim potrebam. S sklenitvijo vzdrževalnega paketa si zagotovite redno podporo, preglede in posodobitve ter dolgoročno uspešnost.

V kolikor se odločite za naš vzdrževalni paket se plačilo izvede ob naročilu le-tega za 12 mesecev. Če želite plačevati na mesečni ravni pa se cena posameznega paketa poveča za 10 EUR.

V kolikor se ure, ki so del paketa ne porabijo, se prenašajo v naslednje obdobje. Če pa zakupljene ure v danem mesecu porabite, se vsaka nadaljnja porabljena ura obračuna po ceni 40 EUR + DDV.

Vzdrževalni paket M
35,99 EUR
Mesečni pregled spletne strani
Mesečne posodobitve in vzdrževanje
Dnevno varnostno kopiranje
Manjše podporno delo?
Odzivni čas do 16h
Podpora preko e-pošte
Četrtletna poročila?
1x na leto SEO tehnična analiza

 

40,00 €

na mesec

Vzdrževalni paket XXL
$99.99
Dnevni pregled spletne strani in delovanja procesov
Dnevne posodobitve in vzdrževanje
Dnevno varnostno kopiranje
Podporno delo?
Takojšnji odziv
Podpora preko e-pošte ali telefona
Primerno za spletne strani po meri
Mesečna poročila?

 

po dogovoru

FAQ

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj potrebujem za vzpostavitev sodelovanja?

Za uspešen začetek sodelovanja potrebujemo polni dostop do WordPress gostovanja (Admin dostop) – običajno je to dostop, ki ste ga prejeli od vašega ponudnika gostovanja. Praviloma ob vzpostavitvi sodelovanja naredimo tudi kratek klic, kjer se pogovorimo o vaših željah in potrebah.

Kaj lahko naredim, če nimam dostopa do gostovanja in WordPressa?

Včasih se zgodi, da teh podatkov nimate ali ste jih izgubili.

V tem primeru lahko mi za vas kontaktiramo vašega ponudnika gostovanja in poskušamo pridobiti podatke. Zaradi večletnega sodelovanja z največjimi ponudniki gostovanj to navadno ne predstavlja težav.

Katere so storitve, ki jih nudite?

Vse storitve, ki jih nudimo, so na voljo na povezavi. V kolikor imate posebne želje, se o njih pogovorimo pred vzpostavitvijo sodelovanja.

Kakšni so plačilni pogoji?

Stranke naj bi praviloma znesek poravnale ob začetku sodelovanja, vendar smo fleksibilni in vam nudimo tudi obročno plačevanje v dveh obrokih. 

V kolikor si želite mesečni način plačila se vaš mesečni obrok poveča za 10 EUR. Vezava v tem primeru ni potrebna.

Kako komuniciram z vami oz. kako javim napake ali želje, ki jih imam?

Če si želite skupnega sodelovanja, nas pokličite na telefonsko številko ali pa izpolnite obrazec povpraševanja, mi pa vas bomo z odgovorom kontaktirali v nekaj minutah.

V naslednjih stopnjah sodelovanja se naše stranke spoznajo s posebnim podpornim sistemom, do katerega lahko dostopajo preko e-pošte, ali pa preko brskalnika.

Sistem nam omogoča kar se da ažurno reševanje vaših težav in odgovarjanju na vprašanja. Če se pojavi težava, ki potrebuje takojšnje ukrepanje, pa smo dosegljivi preko telefona, 24/7/365.

Kakšno porabo ur lahko pričakujem v prvem mesecu?

V prvem mesecu je vašo spletno stran potrebno pregledati, analizirati delovanje in vzpostaviti sistem vzdrževanja. V kolikor je vaša spletna stran neposodobljena, je prvi mesec poraba ur nekoliko večja, s čimer vas seznanimo preko telefonskega klica ali preko oddaljenega dostopa.

V prvem mesecu je običajno poraba ur večja (cca 5-10 ur).

Strankam omogočamo tudi prenos ur v prihodnost (v kolikor je taka želja), vendar le do letnega limita. Ure, ki presegajo vaš paket se obračunavajo mesečno po ceni 40 €/h. Ob računu stranke dobijo vpogled v porabo ur preko postavk, ki jih pripravljamo mesečno.

Kaj če ta mesec nismo porabili vseh mesečnih ur, ki jih zajema paket?

Preprosto, omogočamo vam, da se prenesejo v naslednje mesece.

Moja spletna stran je bila razvita pred več leti - ali jo lahko posodobimo?

Pomembno je, da je vaša spletna stran posodobljena in pravilno delujoča.

V večini primerov se posodobitve dajo narediti. V kolikor se ne, vam svetujemo, kako urediti spletno stran, da bo delujoča.

Ali prevzamete tudi spletne strani, ki niso v sistemu WordPress?

Ne, specialisti smo za WordPress okolje. V kolikor imate spletno stran v drugem CMSju poskrbimo za vaš uspešen prehod na WordPress okolje.

Ali se nadgradnje štejejo v kvoto ur?

Ne, naš pametni algoritem vsaj enkrat tedensko posodobi sisteme, hkrati pa smo tudi obveščeni o zadnjih luknjah ki so v vtičnikih in temah in jih bolj podrobno spremljamo. Včasih se sicer ob nadgradnjah zgodijo neželene spremembe na spletni strani, kot posledica slabo postavljene spletne strani, vendar vam v sklopu sodelovanja zagotavljamo odstranitev teh napak. S tovrstnim procesom dela vam omogočimo brezskrbnost ob naslednjih posodobitvah tem in vtičnikov

Imam več spletnih strani oziroma Multisite - ali skrbite tudi za to?

Da. V tem primeru vam pripravimo personalizirano ponudbo. Multisite namestitev potrebuje malo več vzdrževanja, več znanja in zato je najboljše, da se slišimo in pogovorimo o vaših željah.

Kakšen je vaš reakcijski čas?

Vsak vaš zahtevek triažiramo. Če imate spletno trgovino in le-ta ne sprejema naročil, je to nujna prioriteta. Prav tako poskušamo znotraj vaših zahtevkov ugotoviti, kaj je nujno in kaj je vaša želja. Zahtevki so ponavadi rešeni “just in time”. Za nekatere zahtevke potrebujemo več časa, zato vas o tem obvestimo, si postavimo realne roke in realno uporabo časa.

Kakšen je vaš delovni čas?

Vsak delovni dan smo dosegljivi med 6. In 15. uro. Zadeve, ki ne morejo počakati do naslednjega dne, popravimo ažurno.

FAQ

Vas zanima več?

Postavite nam vprašanje
FAQ

Zakup ur

V kolikor se ne odločite za izbiro enega izmed naših vzdrževalnih paketov, ali pa se soočate s specifičnim problemom, vam nudimo možnost zakupa točno določenega števila ur. O predlagani količini zakupljenih ur se pogovorimo preko telefonskega klica.

Najmanjše število ur, ki jih lahko zakupite je 10. Uporaba teh ur je mogoča do enega leta po zakupu. Cena posamezne ure je 40 EUR + DDV.

FAQ

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj potrebujem za vzpostavitev sodelovanja?

Za uspešen začetek sodelovanja potrebujemo polni dostop do WordPress gostovanja (Admin dostop) – običajno je to dostop, ki ste ga prejeli od vašega ponudnika gostovanja. Praviloma ob vzpostavitvi sodelovanja naredimo tudi kratek klic, kjer se pogovorimo o vaših željah in potrebah.

Kaj lahko naredim, če nimam dostopa do gostovanja in WordPressa?

Včasih se zgodi, da teh podatkov nimate ali ste jih izgubili.

V tem primeru lahko mi za vas kontaktiramo vašega ponudnika gostovanja in poskušamo pridobiti podatke. Zaradi večletnega sodelovanja z največjimi ponudniki gostovanj to navadno ne predstavlja težav.

Katere so storitve nudite?

Vse storitve, ki jih nudimo, so na voljo na povezavi. V kolikor imate posebne želje, se o njih pogovorimo pred vzpostavitvijo sodelovanja.

Kakšni so plačilni pogoji?

Zakup ur se plača ob sklenitvi sodelovanja. Če se ure porabijo, se, po dogovoru, izda nov račun za nov zakup ur.

Kako komuniciram z vami oz. kako javim napake ali želje, ki jih imam?

Ko se zanimate za sodelovanje, nas pokličete na telefonsko številko ali pa izpolnete povpraševalni obrazec in vas z odgovorom kontaktiramo v nekaj minutah.

V naslednjih stopnjah sodelovanja se naše stranke spoznajo s posebnim podpornim sistemom, do katerega lahko dostopajo preko e-maila, ali pa preko brskalnika.

Sistem nam omogoča kar se da ažurno reševanje vaših težav in odgovarjanju vprašanj. Če se pojavi težava, ki potrebuje takojšnje ukrepanje, pa smo dosegljivi preko telefona, 24/7/365.

Kaj če ta mesec nismo porabili vseh ur?

Ure se eno leto prenašajo naprej. Če se ure v enem letu ne porabijo, vam propadejo.

Moja spletna stran je bila razvita pred več leti - ali jo lahko posodobimo?

Pomembno je, da je vaša spletna stran posodobljena in pravilno delujoča.

V večini primerov se posodobitve dajo narediti. V kolikor se ne, vam svetujemo, kako urediti spletno stran, da bo delujoča.

Ali prevzamete tudi spletne strani, ki niso v sistemu WordPress?

Ne, specialisti smo za WordPress okolje. V kolikor imate spletno stran v drugem CMSju poskrbimo za vaš uspešen prehod na WordPress okolje.

Imam več spletnih strani oziroma Multisite - ali skrbite tudi za to?

Da. V tem primeru vam pripravimo personalizirano ponudbo. Multisite namestitev potrebuje malo več vzdrževanja, več znanja in zato je najboljše, da se slišimo in pogovorimo o vaših željah.

Kakšen je vaš delovni čas?

Vsak delovni dan smo dosegljivi med 6. In 15. uro. Zadeve, ki ne morejo počakati do naslednjega dne, popravimo ažurno.

FAQ

Vas zanima več?

Postavite nam vprašanje

Način sodelovanja

1. Pogovor ob kavi

Sodelovanje začnemo s kratkim sestankom, na katerem pridobimo vpogled v vaše želje.
Pri strankah, ki smo jim izdelali spletno stran je to nadaljevanje sodelovanja.

2. Analiza in predlogi

Ko pridobimo podatke o vaši spletni strani in gostovanju jo pregledamo, naredimo analizo in pripravimo naše predloge za izboljšave.

3. Sklenitev sodelovanja

Pogodba in račun.

4. Reševanje problemov

Sledi faza dela in popravljanja. V tem času po potrebi večkrat izvedemo sestanek. Vedno ste obveščeni o napredku, morebitnih težavah in odločitvah.

5. Podporni sistem

Spoznamo vas z načinom dela poslovanja preko našega podpornega sistema, kjer sprejemamo vaše zahtevke in jih rešimo v najkrajšem možnem času.

6. Mesečna poročila

Konec vsakega meseca vam pošljemo poročilo delovanja vaše spletne strani in porabljene produkcijske ure s postavkami.

Kaj nudimo

Storitve

Zaščita pred vdori in okužbami

Nudimo vam zaščito pred vdori na spletno stran. V primeru okužbe pa vam pomagamo ustrezno ukrepati.

Odpravljanje napak

Nudimo podporo v primeru pokvarjene inštalacije WordPress jedra, teme ali vtičnikov.

Posodobitev vtičnikov in tem

Nudimo vam redno nadgrajevanje vtičnikov in tem ter tako skrbimo za varnost in stabilnost vaše spletne strani.

Vsebinski management

Nudimo predloge in popravke pri upravljanju z vsebinami.

Grafično oblikovanje

Nudimo oblikovalske predloge za vašo spletno stran ter jih implementiramo.

Svetovanje

Z našimi izkušnjami vam svetujemo, kako izboljšati vaš spletni obstoj.

SEO optimizacija

Z našim strokovnim znanjem vam pomagamo, da vas doseže čim več potencialnih strank.

Hitrostna optimizacija

S pomočjo specifičnih orodij zagotavljamo kar najhitrejše nalaganje in delovanje vsebin na vaši spletni strani.

Analiza spletne strani

Celostna analiza spletne strani, izdelane pri drugem ponudniku (hitrost, varnost, SEO, …).

Monitoring spletne strani

Skrbimo, da je vaša spletna stran vedno dostopna.

Razvoj vtičnikov po meri

Za zahtevnejše stranke nudimo rešitve v obliki vtičnikov po meri.

Pregled pred prevzemom spletne strani

Preden začnemo z vzdrževanjem vaše spletne strani, jo temeljito pregledamo.

Zakaj izbrati nas?