Vsaka ekipa potrebuje prostor, kjer se ustavi, pogleda nazaj in se spomni, zakaj sploh dela to, kar dela. Pri WPM ta prostor imenujemo Wall of Fame – naš poseben zid, na katerega lepimo najboljše komentarje, povratne informacije in zahvale naših strank. Ni marketing, ni statistika, ni KPI – je pristna iskra motivacije, ki nas vsak dan spomni, da naše delo prinaša rezultat. Del tega je tudi širša zgodba WPM kot one-stop-shop digitalne agencije.
Zakaj smo ustvarili Wall of Fame
V svetu, kjer je tempo hiter, projekti zahtevni, podpora neprekinjena, je lahko zelo enostavno pozabiti na majhne zmage. Wall of Fame zato deluje kot stalni opomnik, da se trud pozna, da se kakovost vidi in da ljudje cenijo naš pristop. To pride še posebej do izraza v procesih, kot so onboarding novih strank, naš odzivni model podpore in avtomatizacija podpore.
Vsaka pohvala, vsak “hvala, rešili ste mi dan” in vsak navdušen odziv stranke ima svoj prostor, kjer ostane in nas dolgoročno dviga.
S tem zidom gradimo kulturo, kjer se zmage praznujejo, kjer se trud ceni in kjer ekipa dobiva tisti dodatni zagon, ki ga pogosto potrebuje ravno takrat, ko je najbolj naporno. Tak pristop k ljudem dopolnjujemo tudi z internimi procesi, kot je anketa zaposlenih.
Kako Wall of Fame deluje
Ko stranka pošlje iskreno in pozitivno sporočilo, ga naša ekipa izpostavi in uvrsti na Wall of Fame. Lahko je to zahvala za hitro rešitev, kompliment na dobro narejeno nalogo ali preprosto priznanje, da se stranka počuti varno in podprto. Format ni pomemben – pomembna je energija sporočila.
Na zid se zapis prilepi fizično. Na koncu meseca si skupaj ogledamo nove “zvezde meseca”, se pogovorimo o dosežkih in poudarimo, kaj je posameznik ali ekipa naredila izjemno. To je priložnost, da se povežemo kot ekipa in še dodatno okrepimo občutek skupnega cilja.
Pri tem vsakodnevno uporabljamo ključna orodja podpore, kot so WPM Support Panel za preglednost, upravljaIenje licenc in naš obračun WPM podpore in paketov ur.

Učinek na motivacijo in kulturo
Zid ni dekoracija. Je del naše identitete. Deluje kot tihi mentor, ki nas opominja, da smo na pravi poti. Ekipa se počuti bolj cenjeno, bolj ponosno in bolj povezano z misijo WPM. Ko stranka vidi razliko, jo občuti tudi naš tim.
Takšna kultura spodbuja proaktivnost, ponos in usmerjenost v rezultate. Zato Wall of Fame ni enkraten projekt, ampak stalna praksa – prostor, kjer se shranjujejo dokazi o naši kakovosti, odnosu in zmagah.
Isto vrednoto nosijo tudi naši kreativni oddelki, od video produkcije do produkcije podkastov.
Zaključek
Wall of Fame je več kot le zbirka lepih besed. Je naš skupni album zmag, ki nas vsak dan spomni, zakaj delamo to, kar delamo, in kakšen vpliv ima naše delo na stranke. Ko vidimo, da je bila naša pomoč pomembna in da prinaša vrednost, raste tudi naša motivacija, samozavest in želja po tem, da gremo še dlje.
Kultura zmagovanja se ne zgodi po naključju. Zgradi se, ena pohvala, ena zahvala in ena zmaga naenkrat.