Zakaj e-poštni marketing?
Preprost in ugoden način uporabe komunikacije preko e-pošte za dosego ciljnega občinstva, izgradnjo prepoznavnosti blagovne znamke, promocijo izdelkov ali storitev ter vzpostavitev odnosov s strankami.
Glavni cilj e-poštnega marketinga
Glavni cilji e-poštnega marketinga so: vzdrževanje potencialnih strank, vključevanje obstoječih strank, povečanje prodaje in konverzij, povečanje prometa na spletni strani ter krepitev zvestobe blagovni znamki.
Upravljanje z bazami kontaktov
Glavni cilji e-poštnega marketinga so: vzdrževanje potencialnih strank, vključevanje obstoječih strank, povečanje prodaje in konverzij, povečanje prometa na spletni strani ter krepitev zvestobe blagovni znamki.
Primer obdelave novega kontakta/stranke iz specifične e-poštne baze kontaktov – novi kontakti.
Mnenja naših strank
Najpogosteje zastavljena vprašanja
E-poštni marketing je digitalna marketinška strategija, ki uporablja e-pošto za promocijo produktov ali storitev vašega podjetja. Je zelo pomembno orodje za ozaveščanje potencialnih kupcev/strank o vaših novih produktih ali ponudbah, hkrati pa igra pomembno vlogo pri izobraževanju ciljne publike o blagovni znamki, predvsem v obdobju med nakupi.
E-poštni marketing je pomemben, saj omogoča podjetjem neposredno doseganje ciljne publike, gradnjo odnosov s strankami, promocijo izdelkov ali storitev ter spodbujanje konverzij.
Dvig prodaje, povečanje prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanje novih kontaktov oz. “Lead-ov” ter dvig vključenosti in lojalnosti potrošnika.
Tipična področja, ki jih lahko pokrijemo z avtomatizacijo e-poštnega marketinga:
- potrdilo naročila,
- potrdilo o dostavi,
- čestitke za rojstni dan,
- obvestilo o zapuščeni košarici,
- e-poštno sporočilo dobrodošlice,
- cross-sell and upsell sporočila.
E-poštni marketing običajno vključuje gradnjo baze prejemnikov e-pošte, ustvarjanje privlačnih in relevantnih vsebin ter pošiljanje e-poštnih sporočil celotni bazi prejemnikov prek ponudnika storitev elektronske pošte.
Nekatere prednosti e-poštnega marketinga vključujejo stroškovno učinkovitost, potencialno visoka donosnost*, personalizirano komunikacijo, enostavno sledenje in analitiko ter sposobnost dosega širokega občinstva.
*donosnost je odvisna od kvalitete vsebine, relavantnosti vsebine, števila avtomatskih e-poštnih sporočil, konsistentnosti, segmentacije baze kontaktov…
Bazo e-poštnega marketinga lahko zgradite tako, da ponujate relavantne vsebine in dodano vrednost, v zameno za e-poštne naslove oz. kontakte posameznikov. Kontakte lahko pridobivate prek online obrazcev za vpis podatkov na spletni strani, promoviranjem svojega novičnika oz. mailinga ter prek družbenih omrežij in obstoječih strank.
Ponudnik storitev elektronske pošte je platforma ali programska oprema, ki omogoča podjetjem upravljanje in pošiljanje e-poštnih kampanj. Ponavadi zagotavlja funkcije, kot so predloge e-pošte, upravljanje seznamov, analitika in avtomatizacija. Pri podjetju WPM smo tudi ponostni partner Klaviyo ponudnika e-poštnih storitev.
Za ustvarjanje učinkovitih vsebin e-pošte vam svetujemo, da se v prvi vrsti usmerite na vsebino. Ustvarite vsebino, ki je personalizirana, relavantna in ponuja dragocene informacije za ciljno občinstvo. Izredno pomembno je, da e-poštna sporočila vsebujejo vsebinsko privlačne naslove, jasne CTAje (tj. “call to action” oz. “poziv k dejanju”), privlačen design, ter da so optimizirana za mobilne naprave, so kratka, jedernata in prepričljiva.
Pogostost pošiljanja marketinških e-poštnih sporočil je odvisna od vaše ciljne skupine in vrste vsebine, ki jo dostavljate. Najbolje je poiskati ravnotežje, ki ohranja zanimanje vaših naročnikov za e-pošto, ne da bi jih preobremenjevali.
Za izboljšanje dostavljivosti e-pošte je priporočljivo vzdrževati čisto in posodobljeno bazo e-poštih kontaktov, se izogibati uporabi besed, ki sprožijo zaznavanje neželene pošte ali pretirano promocijskega jezika. Uporabimo lahko tudi avtentikacijo e-pošte s protokoli DKIM, SPF in DMARC, ter spremljamo metrike e-pošte.
Uspeh e-poštnih kampanj lahko merite s spremljanjem metrik, kot so stopnja odprtih e-poštnih sporočil, klikov, konverzije, zavrnjenih sporočil in stopnja odjave. Te metrike zagotavljajo vpogled v učinkovitost vaših e-poštnih sporočil.
Nekatere najboljše prakse e-poštnega marketinga vključujejo pridobivanje dovoljenja pred dodajanjem nekoga na seznam e-pošte, personalizacijo e-poštnih sporočil, segmentacijo občinstva, preizkušanje različnih elementov, zagotavljanje enostavne možnosti odjave ter skladnost z zakonodajo o e-poštnem marketingu.