Gabaroni

Družina Vidmar, ustanovitelji blagovne znamke Gabaroni so v gostinstvu dejavni že več kot 45 let. Pri razvoju blagovne znamke, jih je vodila strast do zdravega načina življenja in jih pripeljala do razvoja lokalno pridelanih testenin.


Testenine Gabaroni so sinonim za zdrave, kvalitetne in lokalno pridelane testenine, kar so želeli pokazati tudi na spletu. V ta namen, smo izvedli prenovo spletne strani in trgovine, katera glasno izraža njihove vrednote in prednosti. Z roko v roki smo prenovili njihovo obstoječo spletno stran in jo dvignili na višji nivo.

Izboljšali smo:

Uporabniška izkušnja

Kategorizacija

Spletna trgovina

Verjamemo, da je oblikovanje ključen gradnik dobre uporabniške izkušnje. Ne gre le za estetiko, temveč za umetnostni proces, ki sproži zanimanje uporabnika in njegovo željo po tem, da izve več. Prav tako je pri designu izredno pomembno, da podpira in dopolnjuje samo bistvo blagovne znamke.

Vse to in še več, smo dosegli (in presegli) pri našem projektu prenove spletne strani Gabaroni testenin.

Pri spletnih straneh in trgovinah je uporabniška izkušnja na prvem mestu.

Pri tem projektu smo vložili srce in dušo, kar je pripeljalo do izboljšanega uporabniškega vmesnika in prepričljivega oblikovanja, s čimer je vsak klik na spletni strani odziven, prepričljiv in prava paša za oči.

Spletne trgovine nismo le vizualno prenovili, vendar smo nadgradili tudi kategorizacijo, katera olajša iskanje vaših najljubših testenin glede na obliko ali sestavo.

Ustvarili smo nakupovalno izkušnjo, ki je privlačna očem in prijazna uporabnikom.

Podjetje Gabaroni je znano po svoji inovativnosti, vrhunski kakovosti izdelkov in predanosti svojim strankam. Vendar pa se tudi najboljšim podjetjem lahko zatakne na področju digitalne prisotnosti. Gabaroni se je zavedalo potrebe po prenovi svoje spletne strani in trgovine, da bi še boljše zadovoljili potrebe svojih strank in ostali konkurenčni na trgu.

S skrbnim raziskovanjem, načrtovanjem in skupnimi sestanki smo skupaj prišli do podobe spletne strani, ki jo lahko vidite sedaj. Naša sodelovanja s stranko Gabaroni ni bila le izvedba projekta, temveč tudi gradnja trajnega partnerstva. Združili smo moči, da smo Gabaroni pomagali pri doseganju večje prepoznavnosti in prodaje, hkrati pa smo jim omogočili, da še boljše izpolnjujejo potrebe svojih strank.

Verjamemo, da je oblikovanje ključen gradnik dobre uporabniške izkušnje. Ne gre le za estetiko, temveč za umetnostni proces, ki sproži zanimanje uporabnika in njegovo željo po tem, da izve več. Prav tako je pri designu izredno pomembno, da podpira in dopolnjuje samo bistvo blagovne znamke.

Vse to in še več, smo dosegli (in presegli) pri našem projektu prenove spletne strani Gabaroni testenin.

Pri spletnih straneh in trgovinah je uporabniška izkušnja na prvem mestu.

Pri tem projektu smo vložili srce in dušo, kar je pripeljalo do izboljšanega uporabniškega vmesnika in prepričljivega oblikovanja, s čimer je vsak klik na spletni strani odziven, prepričljiv in prava paša za oči.

Spletne trgovine nismo le vizualno prenovili, vendar smo nadgradili tudi kategorizacijo, katera olajša iskanje vaših najljubših testenin glede na obliko ali sestavo.

Ustvarili smo nakupovalno izkušnjo, ki je privlačna očem in prijazna uporabnikom.

Podjetje Gabaroni je znano po svoji inovativnosti, vrhunski kakovosti izdelkov in predanosti svojim strankam. Vendar pa se tudi najboljšim podjetjem lahko zatakne na področju digitalne prisotnosti. Gabaroni se je zavedalo potrebe po prenovi svoje spletne strani in trgovine, da bi še boljše zadovoljili potrebe svojih strank in ostali konkurenčni na trgu.

S skrbnim raziskovanjem, načrtovanjem in skupnimi sestanki smo skupaj prišli do podobe spletne strani, ki jo lahko vidite sedaj. Naša sodelovanja s stranko Gabaroni ni bila le izvedba projekta, temveč tudi gradnja trajnega partnerstva. Združili smo moči, da smo Gabaroni pomagali pri doseganju večje prepoznavnosti in prodaje, hkrati pa smo jim omogočili, da še boljše izpolnjujejo potrebe svojih strank.

Primerjava

Prej / Potem

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Free call
Pišite nam