OrCa

Življenju prijazna trgovina OrCa nudi blagovne znamke prehranskih dodatkov in naravne kozmetike, ki so 100% naravni, etični in učinkoviti. Temu je obiskovalec strani lahko priča že pri branju številnih pozitivnih komentarjev zadovoljnih uporabnikov na spletni strani.

Izboljšave spletne strani po prenovi

24 %
Novih uporabnikov
22 %
Povečane transakcije
40 %
Višji prihodki

Stran ima sodoben, urejen ter minimalističen izgled, ki že ob prvem obisku pritegne uporabnika.

Čisti videz strani in razumljivo urejeni elementi prispevajo k boljši, prijaznejši in prijetni uporabniški izkušnji. Celotna stran je lepo povezana ter deluje kakovostno in koherentno.

Izboljšati je bilo potrebno uporabniško izkušnjo. To smo naredili tako, da je upošteva tako uporabnike mobilnih naprav kot tudi namiznih računalnikov.
Kar je na straneh s širšo ponudbo izdelkov zelo pomembno je tudi iskanje produktov.

Na novo smo postavili iskanje po kategorijah, tako da lahko kupec v najkrajšem možnem času pride do izdelkov, ki jih išče. 

Po uspešni prenovi spletne trgovine smo se skupaj odločili tudi za izboljšavo glede digitalnega oglaševanja. Slednje ji sedaj vodimo v podjetju WPM. 

V tem segmentu izvedemo njene največje akcije, skrbimo za redno in optimizirano e-poštno oglaševanje, vzpostavili pa smo tudi GoogleAds-e katere redno posodabljamo in optimiziramo.

V sklopu našega več kot enoletnega sodelovanja na dnevi ravni smo naročniku uredili spletno trgovino, skladno s cilji in željami, jo prevedli v nemščino ter nudili vzdrževanje in redno posodabljanje spletne trgovine.

Veseli smo, da se je med nami vzpostavilo tako močno zaupanje in uspešno sodelovanje. Z Diano, lastnico in prvim obrazom Orce smo postali prijatelji, ki pa še vedno poslovno sodelujejo - skozi enega izmed naših vzdrževalnih paketov. 

Produktne strani

Produktno stran, ki ponuja več različnih izdelkov (blazina, obroč in ostali pripomočki), smo oblikovno poenotili. Ker se spletne strani uporabljajo kot pristajalne strani za oglaševalske akcije moramo na njih predstaviti vsebino o tehnologiji, ki na trgu še ni znana.

Na vsaki produktni strani predstavimo izdelek, kjer izpostavljamo vsebino embalaže, opravljene raziskave, podana mnenja uporabnikov in navodila o uporabi izdelka.

Nakupni proces

Z izdelavo spletne trgovine smo uporabniku omogočili hiter in preprost nakupni proces. Spletna trgovina podpira načine plačila, ki se uporabljajo in so razvite na ciljnem trgu (USA), vključno z Google in Apple Pay. Ponujamo tudi možnost obročnega plačila preko Split-itta.

Nakupni proces je v obliki fokusiranega nakupnega procesa, ki povečuje konverzijo spletnih naročil.

Blog

Spletno stran in spletno trgovino dopolnjuje tudi blog. Blog je poučen in uporabnika informira o različnih možnosti uporabe izdelka.

Organski obisk spletne strani se je zaradi količine blogov povečal za 15 %, hkrati v podjetju WPM skrbimo za oblikovni stil vsakega posameznega bloga.

Naša skupna pot

Začeli smo sodelovati v začetku leta 2021. Pred tem je bila njihova stran neurejena, počasna in nekonsistentna. Tekom našega sodelovanja smo spletno stran optimizirali, izboljšali nakupovalni proces in se trudili, da izkušnjo naredimo uporabniku bolj prijazno. Vse to pa seveda velja tudi za mobilno uporabo spletne strani. Spodaj si oglejte spletno stran pred našo intervencijo in po njej.

Spletno stran smo optimizirali, izboljšali nakupovalni proces in jo poenotili.

Trudimo se, da naredimo končnemu uporabniku spletno stran čim bolj prijazno. Ponosni smo, da naše sodelovanje na dnevni bazi še vedno traja, ker skrbimo za redno vzdrževanje, spremembe vsebin spletne strani in spletne trgovine.

Primerjava

Prej / Potem

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Pišite nam