Domov

Blog

Na našem blogu delimo praktične nasvete, navdihe in izkušnje iz sveta WordPressa, spletnega oblikovanja, razvoja in digitalnega marketinga. Ne glede na to, ali ste podjetnik, razvijalec ali radoveden posameznik – tukaj boste našli koristne vsebine, ki vam pomagajo izboljšati spletno prisotnost in rast vaše blagovne znamke.

Pot in prvi večer v Vršcu

V soboto, 13. septembra 2025, se je ekipa WPM odpravila na WordCamp Vršac. Tokrat smo potovali v manjši zasedbi treh članov, z veseljem pa smo prostor v avtomobilu ponudili tudi eni izmed organizatork prihajajočega WordCamp Slovenia 2026, ki bo maja prihodnje leto. Pot je minila hitro, spremljali so jo pogovori o WordPressu, poslovnih priložnostih in razvojnih procesih, ki nas trenutno zaposlujejo. Ob prihodu v Vršac smo večer preživeli v restavraciji Dinar, kjer se nam je pridružil Nenad iz agencije Maksimer, ki smo ga spoznali že na enem izmed preteklih WordCampov v ZDA. Klepet je stekel v smer, ki nam je najbližja – od razvoja produktov do organizacije dela v agencijah – ob tem pa smo spoznali tudi nekaj kulinaričnih posebnosti regije, kar je večeru dodalo poseben pečat.

WordCampi v Baslu in Portlandu

Letos smo sicer imeli priložnost obiskati tudi dva velika mednarodna WordCamp dogodka. Junija smo bili v Baslu na WordCamp Europe 2025, tridnevnem srečanju, ki je združilo več tisoč članov globalne skupnosti in ponudilo širok spekter predavanj, delavnic in priložnosti za mreženje. Avgusta pa smo se udeležili WordCamp US 2025 v Portlandu, kjer je bila v ospredju razprava o prihodnosti odprte kode, infrastrukturi, varnosti in novih pristopih k oblikovanju uporabniške izkušnje. Obe konferenci sta nam dali širši pogled na trende, ki oblikujejo prihodnost WordPressa, in okrepili naše prepričanje, da je vredno vlagati v mednarodno prisotnost in povezave.

Predavanja, ki so nas navdihnila

Program v Vršcu je bil vsebinsko nekoliko manj tehničen kot v Baslu ali Portlandu, a je bil kljub temu zelo uporaben in relevanten tudi za razvojne ekipe. Posebej nas je nagovorila predstavitev Ivane Petrović o pogosti vrzeli med odlično zasnovo spletne strani in njenimi dejanskimi poslovnimi rezultati. Mitko Kočkovski je delil konkretne nasvete, kako po lansiranju spletne strani učinkovito spremljati napake in izvajati optimizacijo. Anne-Mieke Bovelett je govorila o tem, kako lahko izboljšana učinkovitost delovnih tokov prinese tudi dodaten dobiček – o tej temi smo kasneje razpravljali še na after partyju, ki ga je gostil GoDaddy. Navdihujoč pa je bil tudi nastop Vineeta Talwarja, ki je predstavil pristope k boljšemu razumevanju vedenja uporabnikov in oblikovanju digitalnih produktov, ki resnično odgovarjajo na njihove potrebe.

Sklepne misli

WordCamp Vršac 2025 je bil odlična kombinacija vsebine in skupnosti. Domov smo se vrnili z novimi idejami, utrdili obstoječa sodelovanja in naredili korak naprej pri širitvi naših produktov na tuje trge. V povezavi z letošnjima izkušnjama na WordCamp Europe v Baslu in WordCamp US v Portlandu smo dobili celovitejši vpogled v globalni razvoj WordPress ekosistema in še enkrat več potrditev, da je njegova največja moč v sodelovanju, izmenjavi izkušenj in odnosih, ki jih gradimo na teh srečanjih.

Najnovejši prispevki

WPM Vzdrževanje: od prve analize do dolgoročne rasti v enem povezanem ekosistemu

WPM vzdrževanje je celovit, strukturiran in popolnoma transparenten proces, ki povezuje onboarding, podporo, razvoj, avtomatizacijo...

Preberi več
WPM Group na SPORTO 2025: Močan zagon za našo vizijo športne tehnologije

1.–2. decembra 2025 se je WPM Group — skupaj s Planet Nogomet in Ticklio —...

Preberi več
WPM Wall of Fame: Kako gradimo zmagovalno kulturo v podjetju

WPM Wall of Fame je naš prostor za pozitivno energijo – zid, kjer zbiramo najboljše...

Preberi več
WPM Group na SPORTO 2025: Digitalna transformacija športa v praksi

WPM Group prihaja na SPORTO 2025 s svežimi projekti in celovitim digitalnim ekosistemom za športne...

Preberi več
Finančni model WPM podpore: obračun, paketi, prenosi ur in upravljanje stroškov

WPM uporablja avtomatiziran sistem obračunavanja, ki strankam zagotavlja jasen pregled nad porabljenimi urami, prenesenimi urami...

Preberi več
WPM: One-Stop-Shop digitalna agencija za razvoj, produkcijo, dizajn, varnost in rast

WPM se je iz klasične web-agencije evolviral in postal one-stop-shop digitalna agencija, ki združuje razvoj,...

Preberi več
WPM Group digitalno podprl RK Lokomotiva Zagreb na poti v EHF

WPM Group je digitalno podprl RK Lokomotiva Zagreb pri organizaciji kvalifikacij EHF European League. Prenovljena...

Preberi več
Avtomatizacija podpore pri WPM: Povezovanje zahtevkov, nalog in obračunavanja

Sistem za podporo WPM ne upravlja zgolj komunikacije, temveč avtomatizira dodeljevanje nalog, beleženje časa in...

Preberi več
Pokličite nas
Free call
Pišite nam