Grlica

Grlica je priznana slovenska blagovna znamka, uradni uvoznik vrhunskega orodja Milwaukee Tools ter inovativnih rešitev Yarbo. Njihova zgodba se je začela v garaži, danes pa uspešno poslujejo v prodajnih centrih v Celju in Murski Soboti ter veljajo za enega ključnih igralcev na trgu profesionalnega orodja in naprav za dom.

Kot podjetje, ki slovi po naprednem pristopu in široki ponudbi kakovostnih izdelkov, so potrebovali sodobno spletno trgovino, ki bi odražala njihov razvoj in uporabnikom ponudila vrhunsko izkušnjo.

Za Grlico smo prenovili celotno informacijsko arhitekturo spletne trgovine ter izboljšali uporabniško izkušnjo (UX), da je ta prilagojena različnim segmentom uporabnikov – od domačih mojstrov do večjih poslovnih kupcev. Z enostavnejšo navigacijo, preglednejšo kategorizacijo izdelkov in logično zasnovo poti uporabnika smo zagotovili, da vsakdo hitro najde to, kar potrebuje, ter brez težav opravi nakup.

Spletno trgovino smo oblikovali v skladu z najsodobnejšimi oblikovalskimi smernicami, z odzivnim dizajnom, ki odlično deluje na vseh napravah. Vizualna prenova je izpostavila ključne produkte in ponudbo ter hkrati okrepila prepoznavnost in ugled blagovne znamke Grlica. Čiste linije, premišljena uporaba barv in poudarki na ključnih informacijah omogočajo prijetno in intuitivno uporabniško izkušnjo.

Za nemoteno in hitro uporabniško izkušnjo smo implementirali napredno iskalno funkcijo ter dinamične filtre, ki uporabnikom omogočajo hitro in natančno iskanje med več kot tisoč izdelki. Poleg tega smo optimizirali hitrost nalaganja strani ter zagotovili, da se vsebine brezhibno prikazujejo na vseh napravah – od pametnih telefonov do večjih zaslonov. Nova spletna trgovina Grlica tako podpira hitro, enostavno in učinkovito nakupno pot.

Prenovljena spletna trgovina je tesno povezana z internimi sistemi podjetja Grlica za upravljanje zalog, naročil in uporabniške podpore. S tem smo zagotovili, da so vsi podatki o izdelkih, razpoložljivosti in statusu naročil ažurni in sinhronizirani v realnem času, kar omogoča nemoteno poslovanje ter še boljšo uporabniško izkušnjo.

Za Grlico smo prenovili celotno informacijsko arhitekturo spletne trgovine ter izboljšali uporabniško izkušnjo (UX), da je ta prilagojena različnim segmentom uporabnikov – od domačih mojstrov do večjih poslovnih kupcev. Z enostavnejšo navigacijo, preglednejšo kategorizacijo izdelkov in logično zasnovo poti uporabnika smo zagotovili, da vsakdo hitro najde to, kar potrebuje, ter brez težav opravi nakup.

Spletno trgovino smo oblikovali v skladu z najsodobnejšimi oblikovalskimi smernicami, z odzivnim dizajnom, ki odlično deluje na vseh napravah. Vizualna prenova je izpostavila ključne produkte in ponudbo ter hkrati okrepila prepoznavnost in ugled blagovne znamke Grlica. Čiste linije, premišljena uporaba barv in poudarki na ključnih informacijah omogočajo prijetno in intuitivno uporabniško izkušnjo.

Za nemoteno in hitro uporabniško izkušnjo smo implementirali napredno iskalno funkcijo ter dinamične filtre, ki uporabnikom omogočajo hitro in natančno iskanje med več kot tisoč izdelki. Poleg tega smo optimizirali hitrost nalaganja strani ter zagotovili, da se vsebine brezhibno prikazujejo na vseh napravah – od pametnih telefonov do večjih zaslonov. Nova spletna trgovina Grlica tako podpira hitro, enostavno in učinkovito nakupno pot.

Prenovljena spletna trgovina je tesno povezana z internimi sistemi podjetja Grlica za upravljanje zalog, naročil in uporabniške podpore. S tem smo zagotovili, da so vsi podatki o izdelkih, razpoložljivosti in statusu naročil ažurni in sinhronizirani v realnem času, kar omogoča nemoteno poslovanje ter še boljšo uporabniško izkušnjo.

Primerjava

Prej / Potem

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Free call
Pišite nam