Contributor Day: Prispevanje in pogled naprej
Teden smo začeli z aktivnim sodelovanjem na Contributor Day, kjer smo dodali kamenček v mozaik Credits Table in pridobivali znanje o tem, kako organizirati WordCampe. To je bilo še posebej pomembno, saj smo del organizacijske ekipe za WordCamp Slovenija 2026 v Ljubljani. Začeli smo tudi pogovore o sponzorstvih in potencialnih govorcih, zato nas spremljajte, če želite biti del tega prelomnega dogodka v Sloveniji.
Showcase Day: Resnični primeri, prava dodana vrednost
Posebnost WCUS je Showcase Day, dan, posvečen študijam primerov in predstavitvam izdelkov. Želeli bi si, da bi nekaj podobnega uvedli tudi na WordCamp Europe, po možnosti še z več podatkovno podprtimi predstavitvami in morda celo posebnim prostorom. Izstopajoče predavanje je gostil Weston Ruter, ki je delil inovativne ideje o optimizaciji zmogljivosti in hitrosti. To je potrdilo, da WPM deluje v pravi smeri, s poudarkom na resničnih primerih uporabe, merljivem učinku in potrebah strank.
Prvi dan predavanj: Iskanje, izdelek in ljudje
Uradni začetek predavanj nam je dal ogromno znanja in prostora za razmislek. Danny Sullivan iz Googla je potrdil nekaj, kar pri WPM prakticiramo že dolgo: SEO uspeh izhaja iz tega, da uporabnikom pomagamo čim hitreje najti tisto, kar potrebujejo.
Prisostvovali smo tudi predavanju What Top WordPress Product Companies Do Differently, ki sta ga vodila Matt Cromwell in Katie Keith. Čeprav nismo produktno podjetje, so bile ugotovitve o gradnji SaaS orodij zelo relevantne. Med odmori smo se povezali z Yurijem Gerasimovom in razpravljali o Diffy in vizualnem regresijskem testiranju, kar je zelo obetavna smer za izboljšanje naših razvojnih procesov.
Drugi dan predavanj: Končne misli in refleksije
Drugi dan nam je omogočil več predavanj, sestankov in mreženja ter nekaj zasluženih daril za našo ekipo doma. Zelo pomembno je bilo tudi srečanje z ekipo Atarim, katere orodje ne izboljšuje le sodelovanja, temveč podjetja spodbuja k ponovnemu premisleku o notranjih procesih, ki se morda že zdijo »dovolj dobri«. Ravno tu pa se začne prava rast.
Opazili smo tudi skupno temo pri več produktnih ekipah: odlična tehnologija potrebuje prav tako odlično pripovedovanje zgodb. To je opomnik, da tudi najbolj inovativne rešitve zahtevajo močne marketinške in komunikacijske strategije. Uradna zabava po dogodku v World Forestry Center je za konec ponudila čudovit ambient, čeprav je bila lokacija bolj nepozabna kot sam program.
Zaključek
Za nas je bil WordCamp US 2025 več kot le učenje, šlo je za ljudi, ki smo jih spoznali, partnerstva, ki smo jih sklenili, in zagon, ki ga prinašamo domov. Hvaležni smo za vsak pogovor, stisk roke in deljeno idejo. Zdaj je čas, da vse, kar smo se naučili, prenesemo v prakso, nadaljujemo z napredkom pri WPM in se pripravimo na naš naslednji veliki mejnik: WordCamp Slovenija 2026.