Domov

Blog

Na našem blogu delimo praktične nasvete, navdihe in izkušnje iz sveta WordPressa, spletnega oblikovanja, razvoja in digitalnega marketinga. Ne glede na to, ali ste podjetnik, razvijalec ali radoveden posameznik – tukaj boste našli koristne vsebine, ki vam pomagajo izboljšati spletno prisotnost in rast vaše blagovne znamke.

Ker naša ekipa raste – danes nas je že več kot 20 – smo se odločili, da izvedemo interno anketo o zadovoljstvu zaposlenih. Vključili smo vse člane naše skupine, tudi tiste, ki sodelujejo s podjetjem le delno (part time). Anketa ni bila obvezna, a smo veseli, da jo je izpolnila velika večina ekipe, kar nam je dalo dragocen vpogled v to, kako se zaposleni počutijo in kaj bi radi izboljšali.

Kaj smo ugotovili?

Rezultati so potrdili naše občutke – največ priložnosti za premike naprej se skriva v organizaciji dela. Zaposleni so izpostavili, da si želijo več jasnosti pri določenih procesih, boljšo porazdelitev odgovornosti in bolj strukturirano komunikacijo med oddelki. To so področja, ki jih bomo v prihodnjih mesecih aktivno razvijali.

Anketa je vključevala tudi odprta vprašanja, kjer so zaposleni lahko delili svoje konkretne predloge. Nekatere ideje so bile zelo inovativne in smo jih že vključili v naše akcijske plane. Druge pa niso bile v skladu z našo dolgoročno poslovno strategijo. V takih primerih smo na sestankih transparentno obrazložili, zakaj določenih predlogov ne bomo upoštevali – verjamemo, da je odprta komunikacija ključna za dobro delovno klimo.

Notranje podjetništvo in aktivna vloga ekipe

Naš dolgoročni cilj je spodbujati notranje podjetništvo v podjetju. Želimo, da so zaposleni ne le izvajalci nalog, temveč tudi aktivni soustvarjalci poslovanja. Verjamemo, da lahko vsak član ekipe s svojimi idejami, izkušnjami in predlogi prispeva k inovacijam in rasti podjetja. Tak pristop daje zaposlenim več občutka lastništva in motivacije, podjetju pa prinaša agilnost in večjo povezanost ekipe.

Da bi vsi imeli jasen vpogled v napredek, mesečno interno objavljamo rezultate poslovanja. Na teh poročilih pregledamo, kaj nam je uspelo, kje imamo še rezerve in katere procese lahko izboljšamo. Takšna transparentnost pomaga graditi zaupanje v ekipi in krepi zavest, da smo vsi del skupne zgodbe. Prav tako omogoča, da zaposleni svoje ideje povezujejo z dejanskimi rezultati podjetja.

Akcijski plani in naslednji koraki

Za tiste predloge, ki so neposredno vplivali na učinkovitost in zadovoljstvo pri delu, smo pripravili jasne akcijske plane. Naš cilj je, da spremembe ne ostanejo zgolj na papirju, ampak da se dejansko odražajo v vsakodnevnem delu ekipe. Pri tem bomo redno spremljali rezultate in se sproti prilagajali, saj verjamemo, da je razvoj podjetja proces, ki zahteva stalno izboljševanje.

Sklepna misel

Naša anketa je bila pomemben korak k boljši organizaciji dela in še boljši delovni klimi. Veseli nas, da je ekipa pripravljena deliti svoje mnenje in da skupaj gradimo okolje, v katerem lahko vsak prispeva k napredku. Prepričani smo, da bodo rezultati vidni tako znotraj podjetja kot tudi navzven – v boljši izkušnji za naše stranke in partnerje.

Postanite del naše ekipe

Najnovejši prispevki

WPM Vzdrževanje: od prve analize do dolgoročne rasti v enem povezanem ekosistemu

WPM vzdrževanje je celovit, strukturiran in popolnoma transparenten proces, ki povezuje onboarding, podporo, razvoj, avtomatizacijo...

Preberi več
WPM Group na SPORTO 2025: Močan zagon za našo vizijo športne tehnologije

1.–2. decembra 2025 se je WPM Group — skupaj s Planet Nogomet in Ticklio —...

Preberi več
WPM Wall of Fame: Kako gradimo zmagovalno kulturo v podjetju

WPM Wall of Fame je naš prostor za pozitivno energijo – zid, kjer zbiramo najboljše...

Preberi več
WPM Group na SPORTO 2025: Digitalna transformacija športa v praksi

WPM Group prihaja na SPORTO 2025 s svežimi projekti in celovitim digitalnim ekosistemom za športne...

Preberi več
Finančni model WPM podpore: obračun, paketi, prenosi ur in upravljanje stroškov

WPM uporablja avtomatiziran sistem obračunavanja, ki strankam zagotavlja jasen pregled nad porabljenimi urami, prenesenimi urami...

Preberi več
WPM: One-Stop-Shop digitalna agencija za razvoj, produkcijo, dizajn, varnost in rast

WPM se je iz klasične web-agencije evolviral in postal one-stop-shop digitalna agencija, ki združuje razvoj,...

Preberi več
WPM Group digitalno podprl RK Lokomotiva Zagreb na poti v EHF

WPM Group je digitalno podprl RK Lokomotiva Zagreb pri organizaciji kvalifikacij EHF European League. Prenovljena...

Preberi več
Avtomatizacija podpore pri WPM: Povezovanje zahtevkov, nalog in obračunavanja

Sistem za podporo WPM ne upravlja zgolj komunikacije, temveč avtomatizira dodeljevanje nalog, beleženje časa in...

Preberi več
Pokličite nas
Free call
Pišite nam