Pot in prvi večer v Vršcu
V soboto, 13. septembra 2025, se je ekipa WPM odpravila na WordCamp Vršac. Tokrat smo potovali v manjši zasedbi treh članov, z veseljem pa smo prostor v avtomobilu ponudili tudi eni izmed organizatork prihajajočega WordCamp Slovenia 2026, ki bo maja prihodnje leto. Pot je minila hitro, spremljali so jo pogovori o WordPressu, poslovnih priložnostih in razvojnih procesih, ki nas trenutno zaposlujejo. Ob prihodu v Vršac smo večer preživeli v restavraciji Dinar, kjer se nam je pridružil Nenad iz agencije Maksimer, ki smo ga spoznali že na enem izmed preteklih WordCampov v ZDA. Klepet je stekel v smer, ki nam je najbližja – od razvoja produktov do organizacije dela v agencijah – ob tem pa smo spoznali tudi nekaj kulinaričnih posebnosti regije, kar je večeru dodalo poseben pečat.
WordCampi v Baslu in Portlandu
Letos smo sicer imeli priložnost obiskati tudi dva velika mednarodna WordCamp dogodka. Junija smo bili v Baslu na WordCamp Europe 2025, tridnevnem srečanju, ki je združilo več tisoč članov globalne skupnosti in ponudilo širok spekter predavanj, delavnic in priložnosti za mreženje. Avgusta pa smo se udeležili WordCamp US 2025 v Portlandu, kjer je bila v ospredju razprava o prihodnosti odprte kode, infrastrukturi, varnosti in novih pristopih k oblikovanju uporabniške izkušnje. Obe konferenci sta nam dali širši pogled na trende, ki oblikujejo prihodnost WordPressa, in okrepili naše prepričanje, da je vredno vlagati v mednarodno prisotnost in povezave.
Predavanja, ki so nas navdihnila
Program v Vršcu je bil vsebinsko nekoliko manj tehničen kot v Baslu ali Portlandu, a je bil kljub temu zelo uporaben in relevanten tudi za razvojne ekipe. Posebej nas je nagovorila predstavitev Ivane Petrović o pogosti vrzeli med odlično zasnovo spletne strani in njenimi dejanskimi poslovnimi rezultati. Mitko Kočkovski je delil konkretne nasvete, kako po lansiranju spletne strani učinkovito spremljati napake in izvajati optimizacijo. Anne-Mieke Bovelett je govorila o tem, kako lahko izboljšana učinkovitost delovnih tokov prinese tudi dodaten dobiček – o tej temi smo kasneje razpravljali še na after partyju, ki ga je gostil GoDaddy. Navdihujoč pa je bil tudi nastop Vineeta Talwarja, ki je predstavil pristope k boljšemu razumevanju vedenja uporabnikov in oblikovanju digitalnih produktov, ki resnično odgovarjajo na njihove potrebe.
Sklepne misli
WordCamp Vršac 2025 je bil odlična kombinacija vsebine in skupnosti. Domov smo se vrnili z novimi idejami, utrdili obstoječa sodelovanja in naredili korak naprej pri širitvi naših produktov na tuje trge. V povezavi z letošnjima izkušnjama na WordCamp Europe v Baslu in WordCamp US v Portlandu smo dobili celovitejši vpogled v globalni razvoj WordPress ekosistema in še enkrat več potrditev, da je njegova največja moč v sodelovanju, izmenjavi izkušenj in odnosih, ki jih gradimo na teh srečanjih.