Domov

Blog

Na našem blogu delimo praktične nasvete, navdihe in izkušnje iz sveta WordPressa, spletnega oblikovanja, razvoja in digitalnega marketinga. Ne glede na to, ali ste podjetnik, razvijalec ali radoveden posameznik – tukaj boste našli koristne vsebine, ki vam pomagajo izboljšati spletno prisotnost in rast vaše blagovne znamke.

Pot in prvi večer v Vršcu

V soboto, 13. septembra 2025, se je ekipa WPM odpravila na WordCamp Vršac. Tokrat smo potovali v manjši zasedbi treh članov, z veseljem pa smo prostor v avtomobilu ponudili tudi eni izmed organizatork prihajajočega WordCamp Slovenia 2026, ki bo maja prihodnje leto. Pot je minila hitro, spremljali so jo pogovori o WordPressu, poslovnih priložnostih in razvojnih procesih, ki nas trenutno zaposlujejo. Ob prihodu v Vršac smo večer preživeli v restavraciji Dinar, kjer se nam je pridružil Nenad iz agencije Maksimer, ki smo ga spoznali že na enem izmed preteklih WordCampov v ZDA. Klepet je stekel v smer, ki nam je najbližja – od razvoja produktov do organizacije dela v agencijah – ob tem pa smo spoznali tudi nekaj kulinaričnih posebnosti regije, kar je večeru dodalo poseben pečat.

WordCampi v Baslu in Portlandu

Letos smo sicer imeli priložnost obiskati tudi dva velika mednarodna WordCamp dogodka. Junija smo bili v Baslu na WordCamp Europe 2025, tridnevnem srečanju, ki je združilo več tisoč članov globalne skupnosti in ponudilo širok spekter predavanj, delavnic in priložnosti za mreženje. Avgusta pa smo se udeležili WordCamp US 2025 v Portlandu, kjer je bila v ospredju razprava o prihodnosti odprte kode, infrastrukturi, varnosti in novih pristopih k oblikovanju uporabniške izkušnje. Obe konferenci sta nam dali širši pogled na trende, ki oblikujejo prihodnost WordPressa, in okrepili naše prepričanje, da je vredno vlagati v mednarodno prisotnost in povezave.

Predavanja, ki so nas navdihnila

Program v Vršcu je bil vsebinsko nekoliko manj tehničen kot v Baslu ali Portlandu, a je bil kljub temu zelo uporaben in relevanten tudi za razvojne ekipe. Posebej nas je nagovorila predstavitev Ivane Petrović o pogosti vrzeli med odlično zasnovo spletne strani in njenimi dejanskimi poslovnimi rezultati. Mitko Kočkovski je delil konkretne nasvete, kako po lansiranju spletne strani učinkovito spremljati napake in izvajati optimizacijo. Anne-Mieke Bovelett je govorila o tem, kako lahko izboljšana učinkovitost delovnih tokov prinese tudi dodaten dobiček – o tej temi smo kasneje razpravljali še na after partyju, ki ga je gostil GoDaddy. Navdihujoč pa je bil tudi nastop Vineeta Talwarja, ki je predstavil pristope k boljšemu razumevanju vedenja uporabnikov in oblikovanju digitalnih produktov, ki resnično odgovarjajo na njihove potrebe.

Sklepne misli

WordCamp Vršac 2025 je bil odlična kombinacija vsebine in skupnosti. Domov smo se vrnili z novimi idejami, utrdili obstoječa sodelovanja in naredili korak naprej pri širitvi naših produktov na tuje trge. V povezavi z letošnjima izkušnjama na WordCamp Europe v Baslu in WordCamp US v Portlandu smo dobili celovitejši vpogled v globalni razvoj WordPress ekosistema in še enkrat več potrditev, da je njegova največja moč v sodelovanju, izmenjavi izkušenj in odnosih, ki jih gradimo na teh srečanjih.

Najnovejši prispevki

WordCamp Vršac 2025, skupnost, navdih in nove priložnosti

Ekipa WPM je obiskala WordCamp Vršac 2025, kjer smo uživali v kombinaciji navdihujočih predavanj, mreženja...

Preberi več
Kako z anketo zaposlenih gradimo boljšo organizacijo dela

Z anketo o zadovoljstvu smo prepoznali priložnosti za izboljšave v organizaciji dela. Spodbujamo notranje podjetništvo,...

Preberi več
Odpravljamo se na prvi WordCamp v Vršcu!

Ta konec tedna se naša ekipa odpravlja v Srbijo na nekaj res posebnega – prvi...

Preberi več
Produkcija podkastov pri WPM: od ideje do končne oddaje

Produkcija podkastov pri WPM pomeni celovito podporo — od snemanja in montaže do oblikovanja znamke...

Preberi več
Povzetek WCUS 2025 – kaj smo se naučili, delili in spoznali

V WPM smo zaključili neverjeten teden na WordCamp US 2025 v Portlandu. Dogodek je združil...

Preberi več
Pripravljeni na WCUS 2025: širitev globalne prisotnosti WPM

WordCamp US ni samo dogodek ampak tudi priložnost, da predstavite svojo blagovno znamko, vzpostavite pomembne...

Preberi več
Kako upravljamo velike WooCommerce spletne trgovine brez sesutja strežnikov

Pri WPM združujemo tehnično znanje in strateško načrtovanje, da WooCommerce trgovine nemoteno rastejo tudi ob...

Preberi več
Resnična donosnost naložbe (ROI) prilagojenega WordPress vtičnika: Se splača?

Ugotovite, kdaj je smiselno investirati v WordPress vtičnik po meri in kako lahko izboljša zmogljivost,...

Preberi več
Pokličite nas
Free call
Pišite nam