Ko je smetana evropskega futsala prišla v Ljubljano, je bil izziv jasen: zagotoviti popolnoma povezano digitalno izkušnjo, ki bi navijače vodila od prve objave dogodka do zadnjega žvižga. Siliko Futsal je kot organizator glavnega dela UEFA Futsal Champions League združil športno organizacijo, komunikacijo in navijaško izkušnjo, WPM Group (WPM, Ticklio, Planet Nogomet) pa je poskrbel za celovit digitalni tok, ki je turnir dvignil na profesionalno raven.
Celovita digitalna izkušnja za navijače
Celoten turnir je tekel znotraj enotnega WPM ekosistema, ki je omogočil jasen tok od informacij do vstopa v dvorano. Uradna turnirska spletna stran je bila postavljena kot centralni informacijski hub za novice, rezultate, fotogalerije in aktualne podatke, nakup vstopnic pa je potekal na ločeni domeni vstopnice.siliko-futsal.si, kar je navijačem zagotovilo hiter in mobilen postopek naročanja ter takojšnjo dostavo digitalne vstopnice.
Brezhiben vstopni tok
- Hitra QR validacija je temeljila na uporabi navadnih pametnih telefonov, brez dodatne opreme.
- Sistem je omogočal realnočasno posodabljanje statistike prihoda več kot 2.000 obiskovalcev.
- Vstop je potekal popolnoma tekoče – brez čakalnih vrst, zapletov ali prekinitev toka.
Redarji in prodajno osebje so se v sistem uvedli v nekaj minutah, ekipa WPM pa je bila ves čas prisotna na prizorišču ter zagotavljala neprekinjeno tehnično podporo. Za organizatorja je to pomenilo manj napak, manj ročnega dela in večjo predvidljivost na dan dogodka.

Medijska podpora in širitev dosega
Med samo izvedbo turnirja je bila spletna stran sproti osveževana z novicami, rezultati in vizualnimi materiali. Del WPM Group, Planet Nogomet, je s svojimi članki in poudarki poskrbel, da je klub Siliko Futsal dosegel širšo medijsko prepoznavnost in pridobil dodatno pozornost v digitalnem prostoru. Vsi dogodki so bili v živo prenašani na Šport TV 3, kar je turnirju dodalo novo vrednost in razširilo doseg celotne skupine WPM.

Enoten WPM ekosistem kot ključ do profesionalnega vtisa
Izvedba UFCL v Ljubljani je dokazala, da se največji učinek doseže, ko je celotna komunikacija, prodaja in validacija povezana znotraj enega digitalnega ekosistema. Za navijače to pomeni najkrajšo pot od prve informacije do sedeža v dvorani, za organizatorja pa manj administrativnega dela, manj možnosti napak in popoln pregled nad dogodkom.
WPM Group je tako Siliku Futsal omogočil profesionalno, pregledno in brezhibno digitalno izkušnjo, ki je povsem skladna s standardi UEFA Futsal Champions League.
