OmniPEMF.com

 

Omnipemf je napreden nevrotehnološki produkt za dobro počutje z globalno prisotnostjo, ki temelji na znanstveno podprtih metodah tehnologije PEMF.

Za novo digitalno obdobje je potreboval spletno stran, ki bi sledila zastavljeni viziji: napredno, hitro in prodajno učinkovito.

Izboljšave spletne strani po prenovi

Nakupovalni proces

Splošno vizualno podobo

Zmogljivost spletnega mesta

Popolnoma smo prenovili vizualno podobo spletne trgovine in zasnovali sodoben, intuitiven uporabniški vmesnik, ki kupce vodi po jasno strukturirani poti in posledično lažji odločitvi za nakup. Nova izkušnja je tako hitrejša, bolj pregledna in prilagojena različnim napravam, kar se neposredno odraža v rasti konverzij.

V obdobju po lansiranju nove strani se je skupna prodaja povečala za kar 36% v primerjavi s prejšnjim obdobjem, število naročil pa se je povečalo za 47%.

Vzpostavili smo lastno rešitev za zbiranje in prikaz mnenj, ki omogoča enostavno upravljanje ter pomembno prispeva k verodostojnosti in višji prodaji.

Spletna stran dosega izjemne rezultate:

🔹 97 Performance

🔹 95 Dostopnost

🔹 100 Najboljše prakse

🔹 100 SEO

Spletna stran je zdaj izjemno hitra, odzivna in visoko optimizirana za iskalnike ter mobilne uporabnike.

Produktno stran, ki ponuja več različnih izdelkov (blazina, obroč in ostali pripomočki), smo oblikovno poenotili. Ker se spletne strani uporabljajo kot pristajalne strani za oglaševalske akcije moramo na njih predstaviti vsebino o tehnologiji, ki na trgu še ni znana.

Na vsaki produktni strani predstavimo izdelek, kjer izpostavljamo vsebino embalaže, opravljene raziskave, podana mnenja uporabnikov in navodila o uporabi izdelka.

Z izdelavo spletne trgovine smo uporabniku omogočili hiter in preprost nakupni proces. Spletna trgovina podpira načine plačila, ki se uporabljajo in so razvite na ciljnem trgu (USA), vključno z Google in Apple Pay. Ponujamo tudi možnost obročnega plačila preko Split-itta.

Nakupni proces je v obliki fokusiranega nakupnega procesa, ki povečuje konverzijo spletnih naročil.

Spletno stran in spletno trgovino dopolnjuje tudi blog. Blog je poučen in uporabnika informira o različnih možnosti uporabe izdelka.

Organski obisk spletne strani se je zaradi količine blogov povečal za 15 %, hkrati v podjetju WPM skrbimo za oblikovni stil vsakega posameznega bloga.

Začeli smo sodelovati v začetku leta 2021. Pred tem je bila njihova stran neurejena, počasna in nekonsistentna. Tekom našega sodelovanja smo spletno stran optimizirali, izboljšali nakupovalni proces in se trudili, da izkušnjo naredimo uporabniku bolj prijazno. Vse to pa seveda velja tudi za mobilno uporabo spletne strani. Spodaj si oglejte spletno stran pred našo intervencijo in po njej.

Spletno stran smo optimizirali, izboljšali nakupovalni proces in jo poenotili.

Trudimo se, da naredimo končnemu uporabniku spletno stran čim bolj prijazno. Ponosni smo, da naše sodelovanje na dnevni bazi še vedno traja, ker skrbimo za redno vzdrževanje, spremembe vsebin spletne strani in spletne trgovine.

Primerjava

Prej / Potem

Pokličite nas
Free call
Pišite nam