Mitsubishi Motors

je uradna spletna stran vozil Mitsubishi za slovenski trg.


Z AC Mobil, ki ima pod svojo streho tako Hondo kot tudi Mitsubishi Motors sodelujemo že nekaj časa. Ker se je med tem časom vzpostavilo zaupanje med nami, so izdelavo nove spletne strani za Mitsubishi Motors zaupali prav nam.

Moderni design

Pooblaščena mreža

Meni z modernim oblikovanjem je dinamičen in odziven na vseh napravah. Preprosta a kljub temu estetska izvedba obiskovalcu strani omogoča, da je navigiranje po strani izredno hitro in enostavno.

Na namiznih napravah je meni celozaslonski, na manjših - mobilnih - napravah pa se odpre s pritiskom na “hamburger”.

Pooblaščena mreža z dinamičnim zemljevidom. Na strani je predstavljena tudi pooblaščena mreža vseh serviserjev in prodajalcev, ki so pooblaščeni s strani Mitsubishija.

Pooblaščeno mrežo dopolnjuje tudi dinamičen zemljevid, z možnostjo prikaza serviserjev ali prodajalcev vozil Mitsubishi. Ob izbiri posameznega ponudnika se nam poleg zemljevida, ki sedaj kaže na njegovo lokacijo, prikažejo tudi vse potrebne kontaktne informacije, dobimo pa tudi možnost prijave na testno vožnjo ali pa rezervacijo termina za servis.

Predstavitev vozil z večimi zavihki. Produktni del spletne strani je predstavitev vozil. S pametno izvedbo posameznih zavihkov lahko bodoči kupec hitro pride do vseh potrebnih informacij. Med slednje štejemo barvno paleto, kjer je vozilo predstavljeno v vseh možnih barvah, galerijo slik, ter posamezne videe številnih funkcij vozila.

S pametnim vprašalnikom smo naredili izbiro svojega novega vozila lažjo kot kadarkoli prej! Mitsubishi vozniki se sedaj lahko na testno vožnjo naročijo kar iz svojega naslonjača, pri tem pa izberejo točen model vozila, datum testne vožnje in kje jo bodo naredili.

Naša ekipa je s trdim delom novo spletno stran naredila ne samo vizualno privlačno, temveč tudi optimizirano za vse naprave. Wordpress tema, ki smo jo uporabili je Flatsome, z željo po hitri in čisti uporabniški izkušnji, pa smo uporabili minimalno število vtičnikov.

Meni z modernim oblikovanjem je dinamičen in odziven na vseh napravah. Preprosta a kljub temu estetska izvedba obiskovalcu strani omogoča, da je navigiranje po strani izredno hitro in enostavno.

Na namiznih napravah je meni celozaslonski, na manjših - mobilnih - napravah pa se odpre s pritiskom na “hamburger”.

Pooblaščena mreža z dinamičnim zemljevidom. Na strani je predstavljena tudi pooblaščena mreža vseh serviserjev in prodajalcev, ki so pooblaščeni s strani Mitsubishija.

Pooblaščeno mrežo dopolnjuje tudi dinamičen zemljevid, z možnostjo prikaza serviserjev ali prodajalcev vozil Mitsubishi. Ob izbiri posameznega ponudnika se nam poleg zemljevida, ki sedaj kaže na njegovo lokacijo, prikažejo tudi vse potrebne kontaktne informacije, dobimo pa tudi možnost prijave na testno vožnjo ali pa rezervacijo termina za servis.

Predstavitev vozil z večimi zavihki. Produktni del spletne strani je predstavitev vozil. S pametno izvedbo posameznih zavihkov lahko bodoči kupec hitro pride do vseh potrebnih informacij. Med slednje štejemo barvno paleto, kjer je vozilo predstavljeno v vseh možnih barvah, galerijo slik, ter posamezne videe številnih funkcij vozila.

S pametnim vprašalnikom smo naredili izbiro svojega novega vozila lažjo kot kadarkoli prej! Mitsubishi vozniki se sedaj lahko na testno vožnjo naročijo kar iz svojega naslonjača, pri tem pa izberejo točen model vozila, datum testne vožnje in kje jo bodo naredili.

Naša ekipa je s trdim delom novo spletno stran naredila ne samo vizualno privlačno, temveč tudi optimizirano za vse naprave. Wordpress tema, ki smo jo uporabili je Flatsome, z željo po hitri in čisti uporabniški izkušnji, pa smo uporabili minimalno število vtičnikov.

Primerjava

Prej / Potem

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Free call
Pišite nam