PharmaHemp

PharmaHemp je slovensko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo in prodajo izdelkov iz konoplje. S svojo fleksibilnostjo, inovativnostjo in zanesljivostjo že od leta 1965 navdušuje številne uporabnike na področju kozmetike.

 

Pri razvoju blagovne znamke Pharma Hemp smo v letu 2020 pripomogli, da so naredili še korak dlje – z izdelavo nove korporativne spletne strani in trgovine smo omogočili, da so sedaj njihovi CBD izdelki še lažje dostopni in predstavljeni v štirih jezikih.

Izboljšave spletne strani po prenovi

30 %    

Rast obiska

20 %    

Rast prihodkov

40 %    

Novih uporabnikov

"Podjetje WPM nam je postavilo spletno stran in trgovino za B2C in po zaključenem projektu smo bili zelo zadovoljni z izbiro izvajalca. Z roki za izvedbo ni bilo težav, saj so nas občasno oni sami preganjali, če se nam je kje zataknilo s kako dobavo gradiva. Po postavitvi strani so nam pomagali pri avtomatizaciji nalog in podali predloge, kje nam lahko z dodatnimi orodji prihranijo stroške delovanja strani. Najbolj smo bili zadovoljni z odzivnostjo, saj so se na vse zahteve odzvali v rokih."

Prejšnja spletna stran je bila počasna in slabo optimizirana, kar je naročniku in strankam onemogočalo brezskrbno uporabo spletne strani.

Po pogovoru in opravljeni analizi smo naročnikovo spletno stran prenovili v sodobno, odzivno in uporabniku prijazno stran, kjer je pozornost na izdelkih podjetja, s tem pa, skrbnikom omogočili lažjo komunikacijo z uporabniki.

Zaradi trenutne regulacije oglaševanja s CBD izdelki je za naročnika izjemno potrebna neposredna komunikacija s strankami. Dobra izvedba komunikacije je eden glavnih razlogov uspešnosti podjetja PharmaHemp, zato je bila njena izpostavitev naš glavni cilj med prenovo spletne strani.

Na spletno stran smo vgradili tudi pogovorno okno za stranke, ki potrebujejo pomoč ali svetovanje ob nakupu izdelka PharmaHemp ter dodali možnost ohranjanja stikov, kar strankam prinaša številne ugodnosti.

Naročniku smo v spletno stran vgradili uporabniku prijazno in preprosto spletno trgovino, ki ponuja najrazličnejše izdelke preko razporejanja med raznovrstnimi različicami, kar omogoča boljšo preglednost izbranih izdelkov.

Za uporabnika smo želeli ustvariti hitrejši in bolj optimiziran nakupovalni proces, zato smo v košarico implementirali tudi možnost avtomatske registracije in prijave s Facebook ali Google računom.

Uspešnost podjetja je vplivala na rast podjetja na tujih trgih, in s tem, na potrebo po večjezični spletni strani. Poleg slovenske smo uredili tudi angleško, nemško in špansko različico spletne strani.

Podjetje PharmaHemp omogoča svojim uporabnikom koriščenje najrazličnejših ugodnosti in popustov. Na spletno stran smo za lažjo uporabo naročnika ustrezno vključili enostaven postopek oglaševanja, ki omogoča samodejno dodajanje in prenos akcij na spletno košarico.

Oblikovanje

Prejšnja spletna stran je bila počasna in slabo optimizirana, kar je naročniku in strankam onemogočalo brezskrbno uporabo spletne strani.

Po pogovoru in opravljeni analizi smo naročnikovo spletno stran prenovili v sodobno, odzivno in uporabniku prijazno stran, kjer je pozornost na izdelkih podjetja, s tem pa, skrbnikom omogočili lažjo komunikacijo z uporabniki.

E-novice & klepet

Zaradi trenutne regulacije oglaševanja s CBD izdelki je za naročnika izjemno potrebna neposredna komunikacija s strankami. Dobra izvedba komunikacije je eden glavnih razlogov uspešnosti podjetja PharmaHemp, zato je bila njena izpostavitev naš glavni cilj med prenovo spletne strani.

Na spletno stran smo vgradili tudi pogovorno okno za stranke, ki potrebujejo pomoč ali svetovanje ob nakupu izdelka PharmaHemp ter dodali možnost ohranjanja stikov, kar strankam prinaša številne ugodnosti.

Nakupni proces

Naročniku smo v spletno stran vgradili uporabniku prijazno in preprosto spletno trgovino, ki ponuja najrazličnejše izdelke preko razporejanja med raznovrstnimi različicami, kar omogoča boljšo preglednost izbranih izdelkov.

Za uporabnika smo želeli ustvariti hitrejši in bolj optimiziran nakupovalni proces, zato smo v košarico implementirali tudi možnost avtomatske registracije in prijave s Facebook ali Google računom.

Večjezičnost

Uspešnost podjetja je vplivala na rast podjetja na tujih trgih, in s tem, na potrebo po večjezični spletni strani. Poleg slovenske smo uredili tudi angleško, nemško in špansko različico spletne strani.

Redne akcije

Podjetje PharmaHemp omogoča svojim uporabnikom koriščenje najrazličnejših ugodnosti in popustov. Na spletno stran smo za lažjo uporabo naročnika ustrezno vključili enostaven postopek oglaševanja, ki omogoča samodejno dodajanje in prenos akcij na spletno košarico.

Primerjava

Prej / Potem

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Pišite nam