Tanzzo.com

Tanzzo zgodba se je začela tako, da so mladi in ambiciozni podjetniki združili moči, da bi podprli ženske in jim zagotovili vrhunske izdelke v okviru samooskrbe in nege kože.

Del njihove zgodbe smo tudi mi v agenciji WPM, kjer smo spletno stran oblikovali in izdelali.

Izboljšave spletne strani po prenovi

46 %
Novih uporabnikov
38 %
Povečane transakcije
37 %
Višji prihodki

Oblikovanje spletne strani je moderno, čisto in izboljšuje uporabniško izkušnjo.

Stranke se zaradi izboljšanega oblikovanja hitreje odločijo za nakup in se tako povečuje povprečna vrednost nakupov.

Vsaka produktna stran je sestavljena iz opisov, navodili za uporabo in mnenji strank.

Naročniku je pomembno, da se cene izdelkov prilagajajo različnim trgom in količini izdelkov ter dodajanje izdelkov v košarico

Ker podjetje posluje v več kot 10 državah je že v začetku izrazilo potrebo po večjezični spletni strani. Poleg angleške smo uredili tudi bolgarsko, češko, hrvaško, grško, madžarsko, italijansko, poljsko, romunsko, slovaško in srbrsko različico spletne strani.

V preteklosti je stran delovala po načinu multisite, sedaj pa uporabljajo modifikacije znotraj vtičnika WPML, kar omogoča nižje uporabniške stroške.

S podjetjem GM WEB že dlje časa sodelujemo v okviru tehnične in oblikovn podpore na več spletnih trgovinah.

Uspešno sodelovanje se nadaljuje, saj skrbimo za redno vzdrževanje njihovih spletnih strani, implementacijo različnih novih funkcionalnosti, skrbi za varnost in izdelavo novih spletnih strani ter trgovin.

Produktne strani

Produktno stran, ki ponuja več različnih izdelkov (blazina, obroč in ostali pripomočki), smo oblikovno poenotili. Ker se spletne strani uporabljajo kot pristajalne strani za oglaševalske akcije moramo na njih predstaviti vsebino o tehnologiji, ki na trgu še ni znana.

Na vsaki produktni strani predstavimo izdelek, kjer izpostavljamo vsebino embalaže, opravljene raziskave, podana mnenja uporabnikov in navodila o uporabi izdelka.

Nakupni proces

Z izdelavo spletne trgovine smo uporabniku omogočili hiter in preprost nakupni proces. Spletna trgovina podpira načine plačila, ki se uporabljajo in so razvite na ciljnem trgu (USA), vključno z Google in Apple Pay. Ponujamo tudi možnost obročnega plačila preko Split-itta.

Nakupni proces je v obliki fokusiranega nakupnega procesa, ki povečuje konverzijo spletnih naročil.

Blog

Spletno stran in spletno trgovino dopolnjuje tudi blog. Blog je poučen in uporabnika informira o različnih možnosti uporabe izdelka.

Organski obisk spletne strani se je zaradi količine blogov povečal za 15 %, hkrati v podjetju WPM skrbimo za oblikovni stil vsakega posameznega bloga.

Naša skupna pot

Začeli smo sodelovati v začetku leta 2021. Pred tem je bila njihova stran neurejena, počasna in nekonsistentna. Tekom našega sodelovanja smo spletno stran optimizirali, izboljšali nakupovalni proces in se trudili, da izkušnjo naredimo uporabniku bolj prijazno. Vse to pa seveda velja tudi za mobilno uporabo spletne strani. Spodaj si oglejte spletno stran pred našo intervencijo in po njej.

Spletno stran smo optimizirali, izboljšali nakupovalni proces in jo poenotili.

Trudimo se, da naredimo končnemu uporabniku spletno stran čim bolj prijazno. Ponosni smo, da naše sodelovanje na dnevni bazi še vedno traja, ker skrbimo za redno vzdrževanje, spremembe vsebin spletne strani in spletne trgovine.

Galerija

Galerija slik

Pokličite nas
Pišite nam