V podjetju WPM smo v zadnjem letu izvedli preko 30 projektov. Pomembno je, da na vsak projekt gledamo celostno. Pred začetkom projekta je pomembno določiti cilje in obseg vaše strani. Vprašajte se, kaj želite doseči s spletno stranjo, kdo so vaši ciljni obiskovalci in kakšno vsebino želite ponuditi. Na podlagi teh informacij lahko določite funkcionalnosti, dizajn in druge zahteve, ki so potrebne za doseganje ciljev. Po določitvi vseh ključnih sestavin prenove, nas čaka še večji delež dela – sama prenova ali izdelava spletne strani. Da bo le-ta potekala karseda enostavno, hitro in brez nepotrebnih preglavic smo vam pripravili 8 nasvetov za uspešno načrtovanje in nadzorovanje.
1. SESTAVLJANJE PROJEKTNE EKIPE
Za uspešno izvedbo projekta morate sestaviti ekipo strokovnjakov, ki bodo sodelovali pri izdelavi ali prenovi spletne strani. Vključite oblikovalce, razvijalce, vsebinske strokovnjake, SEO specialiste, in druge ključne deležnike, ki bodo pomagali zagotoviti, da bo vaša spletna stran učinkovita in privlačna za obiskovalce. Navsezadnje pa morate poskrbeti tudi za vodenje in nadzor nad projektom. V tem delu definitivno velja, da več oči več vidi, zato je smiselno, da se delo razdeli med več posameznikov, ali pa da v projekt vključimo več ljudi, ki nam bodo podali svoje mnenje.
V podjetju WPM vam omogočamo izdelavo ali prenovo spletne strani na ključ. Prav tako, vam lahko kot zunanji izvajalec nudimo pomoč po fazah ali pa samo pri eni izmed faz izgradnje.
2. DOLOČITE ČASOVNI NAČRT IN PRORAČUN
Z upoštevanjem zahtevnosti projekta je potrebno določiti realen časovni načrt in pripadajoč proračun za izvedbo projekta. Časovni načrt in proračun se spreminjata glede na zahteve projekta, zato bodite pripravljeni na morebitne spremembe. Z redno komunikacijo s svojo ekipo boste poskrbeli, da boste tako vi, kot tudi vsi ostali členi v verigi na tekočem glede napredka projekta.
V kolikor projekt izgradnje vodimo v podjetju WPM, organiziramo tedenske sestanke, ki so kratki, osredotočeni in omogočajo viden napredek projekta iz tedna v teden. Včasih so frekvence sestankov lahko tudi višje – predvsem pred lansiranjem in v dnevih po lansiranju.
3. IZBERITE USTREZNO TEHNOLOGIJO
Na podlagi ciljev in zahtev projekta izberite ustrezne tehnologije za izdelavo ali prenovo spletne strani. To vključuje izbiro platforme za upravljanje vsebine (CMS), ogrodja, namenske rešitve (vtičnike), orodja za analizo in druge tehnologije, ki bodo zagotovile optimalno delovanje spletne strani. V podjetju WPM za spletne projekte bolj kot ne uporabljamo WordPress CMS, ki je največkrat najboljša izbira za vaš projekt, kar pa se tiče vtičnikov pa se jih poslužujemo minimalno, saj prisegamo na rešitve po meri.
Načrt prenove spletne strani
Preden se odpravite na pot prenove vaše spletne strani si najprej naredite podroben načrt. Slednji naj vključuje prenovo po fazah, pri čemer naj ima vsaka posamezna faza prenove svoj časovni okvir. Ta načrt vam bo služil kot natančen zemljevid in vam zagotavljal, da bo projekt zaključen pravočasno, v skladu z željami, zahtevami in v okvirom proračuna, ki ste ga projektu namenili.
Prenova spletne strani4. RAZVIJTE STRATEGIJO VSEBINE IN OPTIMIZACIJO
Uspeh spletne strani je pogojen z dobro strategijo in optimizacijo vsebine. Potreben je dober načrt, kako boste razvijali in objavljali vsebino, ki bo privlačna za ciljno občinstvo in bo hkrati izboljšala uvrstitev spletne strani v iskalnih rezultatih. Vključite ključne besede in besedne zveze, upoštevajte najboljše SEO (“Search Engine Optimization”) prakse in razmislite o strategiji povezovanja z drugimi spletnimi mesti.
5. OBLIKOVANJE IN RAZVOJ
Moderno in privlačno oblikovanje spletne strani je v današnjih časih nujno. Ker je to kreativno delo, katerega marsikdo ni vešč, predlagamo sodelovanje z oblikovalci in razvijalci. Ne glede na to, ali ta del prevzamete sami, ali pa ga zaupate drugi osebi, je potrebno upoštevati uporabniško izkušnjo (UX) in zagotoviti, da bo spletna stran enostavna za navigacijo ter dostopna na različnih napravah in brskalnikih.
V podjetju WPM imamo svojo oblikovalsko ekipo, ki je našim strankam vedno na voljo, bodisi pri pripravi novega oblikovanja, predelave ali pa za vizualni pregled in nasvete.
POŠLJITE POVPRAŠEVANJE ZA GRAFIČNO OBLIKOVANJE6. TESTIRANJE IN ODPRAVLJANJE NAPAK
Pred lansiranjem je potrebno testiranje. Na različnih napravah, z več uporabniki. S tem poskrbite, da vse deluje, kot je bilo načrtovano. Preverite vse povezave, funkcionalnosti, hitrost nalaganja strani in upoštevajte morebitne težave z združljivostjo. Odpravite vse napake in težave, ki jih odkrijete med testiranjem ter izvajajte redne preglede spletne strani. Ob vsaki večji spremembi je potrebno preveriti, kako spletna stran deluje na mobilnih napravah, na tablicah in ali pride pri zagotavljanju odzivnosti do kakršnih koli napak.
Naročite brezplačno analizo7. LANSIRANJE IN PROMOCIJA
Nova spletna stran ne pomeni nič, če ni obiska. Bodite pripravljeni, da ob lansiranju obvestite svoje ciljno občinstvo. To lahko storite preko različnih marketinških kanalov, kot so družbena omrežja, e-mail marketing, oglaševanje in optimizacija za iskalnike (SEO), ki vam omogočajo, da povečate obisk in prepoznavnost spletne strani. Vračajte se na točko 6 in dnevno preverjate napake, ki se zgodijo.
Naš proces lansiranja obsega tudi testiranje 404 napak (napačne povezave) in preusmeritve, v kolikor gre za prenovo spletne strani.
8. REDNO VZDRŽEVANJE IN ANALIZA
Po lansiranju spletne strani se začne obdobje rednega vzdrževanja, analiziranja zbranih podatkov in optimiziranja vseh procesov.
Če izpostavimo le nekaj izmed stvari, katere nas morajo zanimati so to zagotovo:
- Spremljanje delovanja spletne strani, novih verzij CMS-ja, teme in vtičnikov, ter njihovo posodabljanje;
- Spremljanje uporabniške izkušnje, bodisi preko različnih orodij, mnenj ciljne publike ali pa nasvetov naše okolice;
- Spremljanje in preverjanje analitičnih podatkov preko katerih lahko ugotovimo, katera področja delujejo dobro in kje je morda težava;
- Redno spremljanje in posodabljanje (oziroma objavljanje nove) vsebine ter pripadajočega SEO-ta.
Uspešno načrtovanje in nadzorovanje projekta izdelave ali prenove spletne strani zahteva natančno pozornost do podrobnosti, sodelovanje z ekipo strokovnjakov in prilagodljivost spremembam. Z upoštevanjem zgoraj navedenih korakov boste lažje zagotovili, da bo vaš projekt potekal gladko in da bo vaša spletna stran učinkovita ter privlačna za obiskovalce.
Za več informacij o izdelavi in vzdrževanju spletne strani nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo svetovali ter pripravili ponudbo, ki bo ustrezala vašim potrebam in proračunu. Spodaj si pa lahko ogledate našo ponudbo vzdrževalnih paketov.
40,00 € + DDV
na mesec
Povpraševanje
79,99 € + DDV
na mesec
Povpraševanje