Domov / Blog / Wordpress razvoj

Koraki do uspešne prenove spletne strani z WordPressom

Imeti spletno stran je v današnjih časih že nujno. Ravno zaradi tega so kriteriji za “dobro” spletno stran postavljeni veliko višje, kot kadarkoli prej. Pametna prenova spletnega mesta lahko poveča vašo konkurenčnost in In vaši spletni prisotnosti vnese/vdihne novo življenje. Z izboljšavo uporabniške izkušnje, izboljšavo funkcionalnosti spletne strani in generalno optimizacijo so boljši rezultati zagotovljeni.

Domov

Blog

V podjetju WPM izdelujemo Wordpress spletne poti do uspeha in vedno iščemo ljudi, ki so pripravljeni obogatiti našo ekipo s prizadevnim delom, izkušnjami in nasmehom.

Ker smo podjetju WPM v zadnjem letu uspešno prenovili 10 večjih spletnih mest (med katera prištevamo tako spletne strani kot spletne trgovine) v sistemu WordPress, vam bomo v tej objavi predstavili 10 ključnih korakov, ki vam bodo pomagali doseči uspešno prenovo vašega spletnega mesta.

1. DOLOČITE CILJE

Preden se lotite prenove se je potrebno vprašati “Zakaj?”. Kaj točno želite doseči s prenovo? Kakšne so vaše namere, zahteve in pričakovanja, ki jih bo prenova prinesla? Ali je vaš namen izboljšanje celotne uporabniške izkušnje? Verjetno si želite povečanih/povečave konverzij in boljše uvrstitve na spletnih iskalnikih – to je SEO optimizacija.

Dobro določen cilj je sestavljen iz dveh komponent, in sicer:

  • Jasnost: cilj mora biti jasno in točno opredeljen. Le z jasno določenimi cilji se boste lažje prebijali skozi posamezne odločitve, ki bodo spremljale vašo prenovo;
  • Merljivost: cilj mora biti merljiv, pri čemer pa lahko sami določimo enoto. Vizualne spremembe so na primer težko merljive kot take, zato si lahko za cilj izberemo mnenja in odzive obiskovalcev in prijateljev, ali pa celo povečanje obiskanosti spletnega mesta.

2. ANALIZIRAJTE SVOJE TRENUTNO SPLETNO MESTO

Pred prenovo je pametno, da izvedete celotno analizo obstoječega spletnega mesta, saj boste tako najboljše spoznali njegove prednosti in slabosti. V kolikor mislite, da vaše spletno mesto nima slabosti, je možno da ste nanj preveč navezani in posledično subjektivni. V takem primeru poiščite še drugo, objektivno mnenje. 

Ugotovitve, ki jih boste pri tej analizi dobili, vam bodo pomagale pri odločitvah kaj obdržati in kaj zavreči tekom prenove. Dodatno vam lahko svetujemo , da svojo analizo razdelite na različne dele spletnega mesta, kot so na primer: 

  • vsebinski del (kjer pregledujemo vsebino, ki je predstavljena na spletnem mestu);
  • vizualni del (kjer pregledujemo postavitev elementov, grafično podobo, prilagojenost za mobilne naprave);
  • funkcionalnost (logika in funkcije znotraj spletnega mesta)
  • zmogljivost (kjer pregledujemo hitrost nalaganja spletnega mesta, varnost, tehnično izpravnost, ipd)

Analizo vaše trenutne spletne strani vam lahko opravimo tudi mi – naročite jo lahko preko našega pametnega povpraševalnega obrazca

Naročite brezplačno analizo
Naročite brezplačno analizo

3. ANALIZIRAJTE SVOJO CILJNO SKUPINO

Vaša ciljna skupina so tisti uporabniki spleta, ki jih zanima vaša vsebina, vaši izdelki, vaša mnenja in vaše izkušnje ter znanje. Vaša ciljna skupina je skupina ljudi zaradi katerih je vaše spletno mesto sploh postavljeno. Zaradi navedenega je ključno, da si na podlagi ciljne skupine ustvarite modele pri čemer upoštevate njihovo demografijo, njihove preference, njihova zanimanja in prepričanja.

Lahko se zgodi, da boste po analizi ciljne skupine ugotovili, da s prenovo ne želi doseči celotne revolucije spletne strani in da je dovolj že manjša nadgradnja in optimizacija, ter manjši oblikovni popravki vaše že obstoječe spletne strani.

4. PRIPRAVITE NAČRT PROJEKTA (S ČASOVNICO)

Preden se odpravite na pot prenove vaše spletne strani si najprej naredite podroben načrt. Slednji naj vključuje prenovo po fazah, pri čemer naj ima vsaka posamezna faza prenove svoj časovni okvir. Ta načrt vam bo služil kot natančen zemljevid in vam zagotavljal, da bo projekt zaključen pravočasno, v skladu z željami, zahtevami in v okvirom proračuna, ki ste ga projektu namenili.

Pametno je, da se pri načrtovanju spomnite vseh težav, ki vam jih je spletna stran v preteklosti povzročala in jim znotraj načrta določite poseben čas in sredstva za njihovo uspešno rešitev.

5. IZBERITE PRAVO TEMO

WordPress tema je temelj, na katerem bo slonela celotna vaša prenova, zato je izbira prave teme ključna za uspešno prenovo. Pri ocenjevanju tem upoštevajte svojo spletno identiteto, funkcionalnosti, ki jih želite in/ali potrebujete in vizualne želje. 

Pri izbiri teme pa je potrebno, da smo pozorni tudi na to, da:

  • je tema odzivna
  • je SEO prijazna 
  • je posodobljena
  • je združljiva s priljubljenimi vtičniki*

*Priporočamo vam, da pri prenovi čim bolj zmanjšate število vtičnikov. Spletna stran, narejena z malim številom vtičnikov je namreč bolj varna, hitrejša ter lažja za vzdrževanja, kot tista z velikim številom vtičnikov.

6. OPTIMIZIRAJTE STRUKTURO SPLETNEGA MESTA IN NAVIGACIJO

Pri prenovi spletnega mesta se prevečkrat zgodi, da imamo v mislih le naše želje, naše težave in naša mnenja. Prevečkrat pozabimo na izkušnjo končnega uporabnika, ki ima lahko težave ravno s strukturo našega spletnega mesta.

Struktura vašega spletnega mesta mora biti dobro in enostavno postavljena, saj to močno izboljša uporabniško izkušnjo, vam pa omogoča boljšo uvrstitev na spletnih iskalnikih

Ker je boljša uporabniška izkušnja eden izmed ciljev prenove moramo zagotoviti, da bo spletno mesto intuitivno in prijazno do uporabnika. To lahko dosežemo z urejeno strukturo in navigacijo spletnega mesta, s poenastavitvijo menija, uporabo opisnih oznak in vključeno navigacijo s krušnimi drobtinami (t.i. “breadcrumbs”).

Spletna analiza

Preden se odpravite na pot prenove vaše spletne strani si najprej naredite podroben načrt. Slednji naj vključuje prenovo po fazah, pri čemer naj ima vsaka posamezna faza prenove svoj časovni okvir. Ta načrt vam bo služil kot natančen zemljevid in vam zagotavljal, da bo projekt zaključen pravočasno, v skladu z željami, zahtevami in v okvirom proračuna, ki ste ga projektu namenili.

Naročite brezplačno analizo

7. POSODOBITE IN IZBOLJŠAJTE VSEBINO

Pred prenovo podrobno preglejte svojo obstoječo vsebino. Po pregledu jo ocenite in prepoznajte področja za izboljšanje. Kakovostna in relevantna vsebina je temelj uspešne spletne strani, zato se lotite vseh starih informacij in jih posodobite.

Preoblikujte dolge spise v posamezne odstavke, ki so lahko na vaši novi spletni strani prikazani bolj interaktivno in s tem držijo pozornost bralcev. Ne pozabite pa tudi na slike, saj obstaja možnost, da je kvaliteta vaših slik na stari strani neustrezna. V takem primeru jih nadomestite z novimi, boljšimi, če pa nimate novih pa z morebitnimi infografikami.

8. VKLJUČITE NAJBOLJŠE PRAKSE SEO

SEO optimizacija (ang. “Search Engine Optimization je ključna, če želimo na našo spletno mesto dobiti čim več organskega prometa. Med to spada optimizacija ključnih besed, pravilna uporaba oznak (t.i. “tags”) za naslove in optimizirani meta-opisi (“meta description”). 

K SEO optimizaciji pa spada še en del, ki se nemalokrat pozablja. To je prilagojenost spletnega mesta za mobilne naprave, ki je vedno bolj pomemben dejavnik pri uvrstitvi v spletnih iskalnikih. 

Kontaktirajte nas preko našega povpraševalnega obrazca, da za vas opravimo brezplačno SEO analizo

Brezplačna SEO analiza

9. TESTIRAJTE IN IZPOPOLNITE

Pred končnim lansiranjem prenovljene spletne strani je nujno, da izvedete temeljito testiranje s katerim boste prepoznali in odpravili morebitne težave. Seveda boste nekatere težave odkrivali kasneje, ob rednem delovanju, vendar je ključno, da prvo veliko testiranje opravite še preden vaša nova spletna stran uzre luč tega sveta. 

Obseg testiranja določite sami, spodaj pa si lahko preberete nekaj predlog:

  • Preverite zmogljivost, odzivnost in funkcionalnost svoje spletne strani na različnih napravah, operacijskih sistemih in brskalnikih;
  • Zbirajte povratne informacije od sodelavcev, prijateljev in družinskih članov, ki jim zaupate;
  • Naredite SEO analizo;
  • Preverite hitrost nalaganja spletne strani;

10. ZAŽENITE IN SPREMLJAJTE

Ko ste končali s testiranjem in odpravili morebitne napake je vaša spletna stran pripravljena na lansiranje. O tem svojo publiko obvestite preko e-pošte, znotraj baze pobranih e-poštnih naslovov, preko družbenih omrežij in z objavo na blogu. 

Ne pozabite pa na prvo točko iz predmetnega seznama – merljivost. Spremljajte zmogljivost svojega spletnega mesta, mnenja in vedenje uporabnikov ter ostale cilje, ki ste jih določili kot merljive. Na podlagi rezultatov lahko svojo spletno stran še dodatno prilagajate.

Premišljeno načrtovanje, izvedba in spremljanje so tri ključne faze, ki pogojujejo vaš uspeh pri prenovi vašega spletnega mesta. Z upoštevanjem teh 10-ih ključnih korakov lahko preoblikujete svoje spletno mesto, izboljšate vašo spletno prisotnost, izboljšate vaš poslovni proces, zadostite željam strankam po izboljšanju uporabnišle izkušnje in mnogo več

Za konec pa vas opozarjamo še, da ne pozabite da je spletna stran (in še posebej spletna trgovina) živ organizem. Zaradi nenehnega razvoja in novih varnostnih tveganj je nujno redno vzdrževanje in posodobitve, saj boste le tako ostali relevantni, privlačni in aktualni.

V podjetju WPM.si smo v zadnjem letu prenovili več kot 10 spletnih stranikamp-soca.si, or-ca.si, prideshop.eu so le ene izmed najbolj prepoznavnih prenov. Nekatere spletne strani pa prenove sploh ne potrebujejo.

Preverite naše reference

Najnovejši prispevki

Kako uspešno načrtovati in nadzorovati projekt izdelave ali prenove spletne strani

Izdelava ali prenova je zahteven projekt, katerega posledica bo rojstvo ali izboljšava vaše spletne identitete....

Preberi več
Koraki do uspešne prenove spletne strani z WordPressom

Imeti spletno stran je v današnjih časih že nujno. Ravno zaradi tega so kriteriji za...

Preberi več

Zakaj izbrati nas?

Pokličite nas
Brezplačni posvet
Pišite nam